انتشار نتایج آزمایشهای اختصاصی روزنامه جام جم

اگر نگران مصرف آب تهران هستید، این گزارش را بخوانید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اظهارات رسانه­‌ای متناقض اخیر در رابطه با تردید در کیفیت آب شرب تهران، گفت: آماده هستیم برای خاتمه‌بخشی به موضوع، اظهار نظرات غیرکارشناسی مطرح شده درحضور مدعی­‌العموم رسیدگی شود.
کد خبر: ۷۴۲۸۸۶
ورود مدعی‌العموم به موضوع تردید در کیفیت آب شرب تهران

محمد پرورش گفت: وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌عنوان بالاترین مقام قانونی دستگاه نظارت برسلامت و کیفیت آب شرب تهران، اخیرا نیز تأکید لازم را برای اطمینان خاطر افکار عمومی و شهروندان محترم تهران عنوان داشته‌­اند تا نگرانی مردم در این خصوص برطرف شود.

وی ضمن تأکید مجدد برسلامت کامل آب شرب تهران و بی­‌پایه بودن شبهه‌افکنی در کیفیت آن گفت: از مدعی­‌ا‌لعموم درخواست می‌کنم برای تأمین امنیت­‌خاطر شهروندان به این موضوع ورود پیدا کند تا موجبات برطرف کردن نگرانی مردم فراهم شود.

پرورش همچنین تأکید کرد: خدمتگذاران مردم در شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تلاش شبانه­‌روزی و بهره­‌گیری از بهترین فناوری پایش کیفی آب تهران به شهروندان بابت سلامت آب تهران اطمینان ­خاطر می­‌دهند و با وجود نظارتهای مستمر دستگاه­‌های نظارتی آمادگی هرگونه پاسخگوئی و رفع ابهامات مطرح شده در حضور دادستان محترم را دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان از تقاضای رسمی و قانونی این شرکت جهت تنویر افکار عمومی و باحضور مقامات مرتبط مسؤل و حکومتی خبر داد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها