هرچند خیلی ها بدبین شده اند که شاید ماجرای اسیدپاشی اصفهان از یاد برخی مسئولان رفته است اما واقعیت این است که هیچکس این ماجرا را فراموش نکرده است بخصوص وزیر بهداشت که دیشب برای بررسی وضعیت سلامت یکی از قربانیان اسیدپاشی به بیمارستان فارابی رفت.
کد خبر: ۷۴۱۹۴۸
جدیدترین خبر از ماجرای اسیدپاشی اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین ، حوالی ساعت 10 دیشب ، بلافاصله پس از پایان جلسه هیأت دولت سید حسن قاضی زاده هاشمی به دیدار سهیلا جورکش، یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان رفت و شخصاً چشم های او را معاینه کرد.

سهیلا گرچه بینایی یکی از چشم هایش را کاملاً از دست داده است اما وزیر بهداشت امیدوار است با جراحی جدیدی که امروز روی چشم او انجام می شود بینایی چشم دیگرش تا حدی برگردد.

این قربانی اسیدپاشی نهم مهر امسال وقتی از شنا بازمی گشت و در خودروی شخصی پارک شده‌اش در حال گفتگوی تلفنی با مادرش بود، مورد حمله اسیدپاشی از سوی یک موتورسوار قرار گرفت. با وجود گذشت بیش از یک ماه و نیم از ماجرای اسیدپاشی ، پلیس همچنان اطلاعات دقیقی درباره پرونده اسیدپاشی در اختیار مردم قرار نداده است و فقط دو روز پیش ، عبدالرضا رحمانی فضلی ،‌وزیر کشور به رسانه ها گفت « هم اکنون، نتایج جدیدی نداریم، اما به سرنخ‌هایی رسیده‌ایم که از سوی دستگاه‌های امنیتی گزارش شده و فعلاً نمی توانیم اعلام کنیم.»

احوالپرسی دیشب وزیر از سهیلا حواشی غم انگیزی نیز داشت وقتی قرار شد سهیلا بخش هایی از سوختگی شدیدش را به پزشک معالجش نشان دهد برخی آقایان برای راحت تر بودن بیمار و پزشک، از اطاق بیرون رفتند و در آن شرایط پدر سهیلا گریست و گفت « دخترم انقدر جراحت دارد که چیزی از جسمش باقی نمانده است تا آن را از دیگران بپوشاند . » دیدن دست سوراخ شده سهیلا نیز بسیاری از حاضران در اتاق را به شدت متاثر کرد.

مریم یوشی زاده - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
۰
۰
بنام خدا
این كار از كار تكفیریها هم بدتر است خداوند خود به داد این بیچاره ها برسد یك دلسوخته به این اسلام كه بعضی ها در سایه مسلمانی به نام امر به معروف، كثیف ترین منكرات را انجام داده اند. خدایا خود حافظ همه ماها باش آمین (تكفیری ها هم سر می برند به نام اسلام ) خداوند خود اسلام را از شر اینها نجات بده، آمین ) چی بگم خدایا )؟!
سر باز كمنام امام زمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
۰
۰
به خود خدا قسم ما برای گرفتن چنین دیو صفتانی در تلاش هستیم تا آنها را به اعمال زشتشان برسانیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها