در پی درج مطلبی با عنوان «درد در نمی‌زند» در همین صفحه، روابط عمومی بیمارستان میلاد توضیحاتی ارسال کرده که در آن آمده است.
کد خبر: ۷۴۱۴۴۴
توضیحات بیمارستان میلاد درباره یک یادداشت

با توجه به این‌که علائم نگارنده مطلب، گلو درد، سرفه‌های خشک همراه با خس‌خس سینه و تنگی نفس بوده ذکر این نکته لازم است بیمارستانی که دارای بخش اورژانس فعال بوده و خدمات اورژانس نیز ارائه می‌دهد، نیازی به درمانگاه شبانه‌روزی ندارد و این اشتباه شایعی است که درمانگاه شبانه‌روزی به‌عنوان درمانگاه بیماران غیراورژانسی مطرح می‌شود، بنابراین تعطیلی درمانگاه نه غیرمعمول و نه غافلگیر‌کننده است.

بارها ذکر شده بیماران محترمی که از تهران و سایر استان‌ها به بیمارستان میلاد مراجعه می‌کنند، در صورتی که سایر مراکز درمانی می‌توانند کمک‌کننده باشند و خدمت قابل قبولی به بیماران ارائه نمایند، از مراجعه به این مرکز که راس هرم درمانی سازمان تامین اجتماعی و فعالیتش فوق تخصصی و الکتیو و ارجاعی بیماران از سایر مراکز است خودداری کنند، چراکه ازدحام فوق‌العاده‌ای در این مرکز درمانی وجود دارد.

ضمنا هیچ‌گونه محدودیت منابع انسانی و مالی عامل بسته بودن درمانگاه بیمارستان نبوده و نیست، بلکه این بیمارستان اصولا رسالتی در درمان سرپایی بیماران به‌عنوان مرکز ارجاعی بیماران تخصصی و فوق تخصصی استان و کشور ندارد، بلکه باید تمام منابع و نیروی خود را صرف برنامه‌ریزی بلندمدت بیماران نیازمند نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها