سایت وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار اطلاعیه ای درباره برنامه سفر جان کری وزیر امور خارجه این کشور به اتریش، تاخیر در سفر وی را به وین تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۴۰۳۹۸
تکذیب تاخیر در سفر کری به وین

جنیفر ساکی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روزچهارشنبه اعلام کرد وزارت امور خارجه هرگز روز خاصی را برای سفر کری به وین تعیین نکرده است.

وی با اشاره به این مطلب تاکید کرد از این رو گزارش ها درباره تاخیر سفر کری به وین اشتباه است.

سایت وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار اطلاعیه های اولیه درباره جزئیات سفر کری اعلام کرد وزیر امور خارجه "اواخر این هفته" به وین می رود و تاریخ و زمان ورود وی به وین هنوز مشخص نشده است.

ویکلی استاندارد بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا را درباره سفر کری به لندن و وین منتشر کرد که در آن آمده است کری روز دوشنبه به منظور مشورت با همتاهای اروپایی خود و ارائه گزارشی از مذاکرات ایران و پنج بعلاوه یک به آنها به لندن می رود. وی اواخر هفته به منظور شرکت در گفتگوهای هسته ای ایران به وین می رود. تاریخ و زمان این سفر هنوز مشخص نشده است.

شایان ذکر است خبرگزاری اتریش "آپا" امروز نوشت: سفر وزیر خارجه آمریکا به وین که قرار بود عصرچهارشنبه انجام شود به تعویق افتاده است.جان کری امروز در لندن می ماند و روزپنجشنبه در پاریس با لوران فایبوس وزیر خارجه فرانسه دیدار می کند. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها