"ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش در یک پیام صوتی جدید گفت:نخست باید با رافضی‌ها بجنگید، هر جا که آنها را یافتید! سپس باید به جنگ آل سعود و سربازان آنها بروید و بعد از این دو به جنگ صلیبی‎ها بروید! آنها را قطعه قطعه کنید و زندگی را از آنها بگیرید و به زودی نیروهای ما به شما خواهند رسید.
کد خبر: ۷۳۸۱۴۴
البغدادی: شیعیان را قطعه قطعه کنید

به گزارش المیادین، البغدادی در این پیام صوتی 17 دقیقه‎ای که از سوی موسسه رسانه‎ای داعش با عنوان "الفرقان" منتشر شده، از افزایش قلمرو این گروه تروریستی به کشورهای عربستان، یمن، مصر، لیبی و الجزایر خبر داد و اعلام کرد: من بیعت هر گروهی در این کشورها را می‎پذیرم و از طرفدارانم می‎خواهم در این کشور علیه حکومت جهاد کنند.

وی با اشاره به اینکه حملات هوایی ائتلاف آمریکایی تاثیری بر پیش‎روی داعش نداشته، افزود: با وجود این حملات هوایی ما بر مناطقی در سوریه و عراق سیطره داریم و در حال افزایش مناطق تحت قلمرو خود هستیم و در نهایت این کشورها مجبور به ارسال نیروهای زمینی برای جنگ علیه ما خواهند شد.

سرکرده داعش اعضای ائتلاف آمریکایی علیه این گروه تروریستی را جمعی متشکل از "یهودیان و صلیبی‌ها" خطاب کرد که با ارسال نظامیان خود آنها را به مهلکه می‎فرستند.

وی با اطمینان بخشیدن به طرفداران داعش در خصوص وضعیت این گروه تروریستی، به طور مستقیم برخی کشورهای عربی حاضر در ائتلاف آمریکایی از جمله عربستان سعودی، اردن و امارات را با این عبارت که حاکمان این کشورها "سگ‌های پیرو آمریکا" هستند، تهدید کرد.

البغدادی ضمن استقبال از پیوستن گروه "انصار بیت المقدس" به داعش، از بیعت گروههای جدید در کشورهای عربی با داعش استقبال کرد و افزود: من خواستار جهاد شما علیه حکام خودتان به ویژه در عربستان هستم.

3 شخصیت محوری اصلاح طلبان در انتخابات آینده

قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه افراطیون باید مجلس را ببوسند و کنار بگذارند گفت: اصلاح طلبان امروز در بهترین وضعیت خود از زمان تاسیس یعنی دوم خرداد قرار دارند و با انسجام و وحدت وارد انتخابات خواهند شد.

رسول منتجب نیا در حاشیه برپایی بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با مهر در مورد راهبرد اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات گفت: اصلاح طلبان با جبهه واحد لیست واحد و مصمم وارد صحنه انتخابات خواهند شد.

وی از خاتمی، هاشمی و عارف به عنوان شخصیت های اثرگذار و محوری جریان اصلاحات نام برد و گفت: آقای ناطق نوری مورد علاقه هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان است اما به دلیل موضع گیری های اخیر و همچنین ظرفیتشان اصلاح طلبان از آقای ناطق نوری استقبال شایانی می کنند ولی محوریت اصلاح طلبان بین آن سه نفر است همچنان که با همین محوریت در انتخابات 92 توانستیم به پیروزی برسیم.

منتجب نیا در ادامه با اشاره به پیشنهادش برای انسجام و وحدت در جبهه اصلاحات گفت: اصلاح طلبان که ترکیبی از تمام گروه ها و احزاب اصلاح طلب هست نباید به صورت حزبی وارد صحنه شوند. نظیر آنچه که در سال 92 عمل کردند و این پیشنهاد هم مورد قبول بزرگان اصلاحات هم قرار گرفته است و امیدوارم در آینده شاهد وحدت بیشتری در جریان اصلاحات باشیم.

هزینه‌جنگ‌آمریکا با‌داعش‌ چقدر‌است؟

یک نشریه آمریکایی گزارش داد که عملیات ائتلاف ضد آمریکا علیه داعش روزانه 8 میلون دلار برای آمریکا هزینه دارد که به طور میانگین هر ساعت از عملیات علیه داعش عددی بالغ بر 300 هزار دلار می‌شود.

نشریه آنتلانتیک، نوشت: آمریکا عملیات خود علیه داعش را در عراق از 96 روز قبل و عملیات در سوریه را از 50 روز قبل آغاز کرده است و هزینه روزانه 300 هزار دلار در مقابل هزینه روزانه 200 میلیون دلار در طی 13 سال جنگ افغانستان ناچیز است.

براساس این گزارش آمریکا از سال 2001 تاکنون در دو جنگ عراق و افغانستان و جنگ کنونی علیه داعش 1.5 تریلیون دلار هزینه کرده است.

این در حالی است که دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در هفته گذشته از کنگره این کشور خواست تا بودجه‌ای اضافه‌ای بالغ بر 5.6 میلیارد دلار برای مسلح کردن نیرهای عراقی و کرد دریافت کند.

هیات حل اختلاف برای وزارت علوم چاره‌اندیشی می‌کند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: مهلت سرپرستی نجفی رو به پایان است و در صورتی که دولت در گزینه‌های مساله‌دار برای وزارت علوم پافشاری کند، هیات حل اختلاف قوا باید برای وزارت علوم چاره‌اندیشی کند.

حسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با مهر، با انتقاد از عملکرد دولت در معرفی وزرای پیشنهادی مساله‌دار به مجلس، گفت: مجلس پیام خود را به روشنی در خصوص چارچوب‌های مورد نظرش برای وزیر پیشنهادی علوم اعلام کرده است، اما گویا دولت با اهداف خاصی افراد مساله‌دار را برای این پست معرفی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
۰
۰
خطاب به مرد داعشی ! به زودی به دست همان شیعیان به دار مجازات آویخته خواهی شد . تا دیگر جانی مثل تو از این هوسها نكند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها