روحانی در دیدار رییس اداره مسلمانان قفقاز:

وظیفه علمای دینی نشان دادن چهره رحمانی و واقعی اسلام است

رئیس‌ جمهوری در دیدار رئیس اداره مسلمانان قفقاز با تاکید بر اینکه عده‌ای بدون اعتقاد واقعی به اسلام و با وابستگی و مزدوری درصدد انتشار افکار جعلی و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان هستند، گفت: امروز وظیفه علمای دینی در همه نقاط جهان از جمله ایران و جمهوری آذربایجان و سایر نقاط جهان، نشان دادن چهره رحمانی و واقعی اسلام است.
کد خبر: ۷۳۷۹۴۸
وظیفه علمای دینی نشان دادن چهره رحمانی و واقعی اسلام است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی امروز پنج شنبه در دیدار شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده اظهار داشت: مسئولیت بزرگ تبلیغ دین مبین اسلام در آذربایجان و قفقاز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همه ما که خداوند، پیامبر(ص) و قرآن را قبول داریم باید برای ایجاد اتحاد، برادری و اخوت که توصیه قرآن کریم است، به صورت یکپارچه و هماهنگ تلاش کنیم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: عده‌ای وابسته درصدد هستند رشته پیوند بین مسلمانان را قطع کنند، همین عده اسلام و جهاد را به دروغ تبلیغ کرده و چهره جعلی از احکام نورانی اسلام با خشونت‌طلبی و جنایت‌کاری نشان می‌دهند.

روحانی گفت: مسئولیت شما در این منطقه با زمینه‌هایی که با تفکرات انحرافی که ممکن است، وجود داشته باشد، بسیار مهم بوده و در اتحاد و همبستگی امت اسلامی سرنوشت‌ساز است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان در غم و شادی کنار هم هستند، گفت: امروز اراده دو کشور و دو دولت تقویت برادری و دوستی میان دو ملت و همه مسلمانان جهان است.

شیخ‌الاسلام پاشازاده نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار دکتر روحانی گفت: انتخاب شما برای دو کشور بسیار ارزشمند بود، جنابعالی همواره پیشرو در صلح و ایجاد ثبات و امنیت در منطقه و بویژه ملل اسلامی بوده‌اید.

رئیس اداره مسلمانان قفقاز خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مسلمانان قفقاز از حمایت‌ دولت و ملت ایران از جمهوری آذربایجان تشکر و قدردانی می‌کنم.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان نیز حضور داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها