هیوندای در نمایشگاه بین المللی خودروی میامی از آزرای 2015 رونمایی کرده است. با وجود اینکه باید گفت آزرای 2015 فیس لیفت شده اما تغییرات زیادی در آن اجرا نشده است.
کد خبر: ۷۳۶۷۳۲
آزرا، فیس لیفت شد + عکس

از این تغییرات می توانیم به طرح جدید سپرها و طرح جدید رینگ 18 اینچی آن اشاره کنیم. همچنین در نمای جلو، به جای مه شکن ها از LED های کوچکی استفاده شده که ما را به یاد فیس لیفت کیا اپتیما می اندازد.

متاسفانه هنوز عکس های کامل این خودرو منتشر نشده ولی هیوندای اعلام کرده که در داخل کابین نیز تغییراتی صورت گرفته و از کنسولی با طراحی کاملا جدید استفاده شده است.

امکانات جدیدی نیز روی آن نصب شده که می توان به صفحه نمایش 8 اینچی، باز کردن درب صندوق بدون استفاده از دست، سیستم تشخیص نقطه کور و سیستم هشداردهنده تغییر مسیر اشاره کرد.

یکی از امکانات جالبی که روی آزرای 2015 نصب شده سیستم «Vehicle Safeguards Alerts» است که به والدین اجازه می دهد سرعت خودرو، ساعت های استفاده از آن و بعضی اطلاعات دیگر مانند آن را از طریق پیام کوتاه و یا ایمیل دریافت کنند و کنترلی روی خودروی هیوندای فرزند خود داشته باشند.

در زیر درپوش این خودرو تغییری صورت نگرفته و همان پیشرانه 3.3 لیتری «Lambda» قرار گرفته که می تواند حداکثر 293 اسب بخار و 345 نیوتن متر را تولید کند.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
۰
۰
اینكه هیچ تغییری نكرده فقط یه كم پروژكتوراش تغییر كرده كه اونم شبیه كیا اپتیماست.خیلی زحمت كشیدن...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها