نماینده شهرضا در مجلس:

اسیدپاش در یک قدمی دستگیری است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده، عامل حادثه اسیدپاشی در اصفهان تنها یک نفر و در یک قدمی دستگیری است.
کد خبر: ۷۳۵۲۱۶
اسیدپاش در یک قدمی دستگیری است

پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت روز چهارشنبه به نقل از عوض حیدرپور شهرضایی ، افزود: گزارش سفر هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به اصفهان برای بررسی حادثه اسیدپاشی تهیه شده و این گزارش در نشست روز یکشنبه (18 آبان) این کمیسیون، قرائت و محورهای آن بررسی می شود.

عضو هیات اعزامی به اصفهان برای بررسی حادثه اسیدپاشی اصفهان، در تشریح مفاد و محورهای این گزارش، افزود: تیم تحقیقاتی مجلس شورای اسلامی پس از دستور ویژه رییس مجلس در دو نوبت در منطقه حضور یافت و گزارش کامل و جامعی را از دستگاه های مربوطه اخذ کرد.

وی با بیان اینکه حادثه اخیر اسیدپاشی در شهر اصفهان صرفا منطقه ای و استانی بوده است، افزود: بر اساس برداشت اولیه عامل بروز این حادثه تنها یک نفر بوده و ادعای سازمان یافته بودن این حوادث اشتباه است.

حیدرپور شهرضایی ادامه داد: طبق تحقیقات به عمل آمده دو فرضیه درباره عامل حادثه اسیدپاشی مطرح شده، نخست اینکه این فرد یک بیمار روانی است و دوم اینکه با هوشیاری و علم به جرم این اقدامات را انجام داده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، از پیشرفت روند بررسی پرونده حادثه اسیدپاشی در اصفهان خبر داد و گفت: سرنخ های بسیار خوبی از سوی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به دست آمده و برداشت ما از این مدارک و شواهد این است که فرد خاطی به زودی و به راحتی دستگیر شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی فضای عمومی اصفهان، افزود: خوشبختانه فضای عمومی شهر بسیار مطلوب و شرایط به حالت عادی بازگشته است.

عضو هیات اعزامی به اصفهان برای بررسی حادثه اسیدپاشی، ادامه داد: بر اساس نظرهیات اعزامی به اصفهان باید یک سری اقدامات حفاظتی و انتظامی در کشور انجام شود که تحقق این موضوع نیازمند اصلاح قانون مجرمان اسید پاشی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ف.ح
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
۰
۰
حدس و گمان تا كی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد از این همه مدت اینم شد جواب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
{ حیدرپور شهرضایی ادامه داد: طبق تحقیقات به عمل آمده دو فرضیه درباره عامل حادثه اسیدپاشی مطرح شده، نخست اینكه این فرد یك بیمار روانی است و دوم اینكه با هوشیاری و علم به جرم این اقدامات را انجام داده است.}
م
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
۰
۰
جوونی و سلامتی اون دخترای بدبخت تباه شد. شما هنوز از سرنخ حرف میزنید؟!
دستگیرم بشه بازم این فرد جنایتكار آخرین فرد خاطی جامعه نیست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها