خبرگزاری آسوشیتدپرس نقش سردار قاسم سلیمانی در عراق و عقب راندن گروه‌های تروریستی داعش را قابل توجه توصیف کرد و نوشت: وی شخصی شجاع و بی‌باک است که حتی در زمان حضور در خطوط مقدم نیز از جلیقه ضدگلوله استفاده نمی‌کند.
کد خبر: ۷۳۵۰۳۴
روایت آسوشیتدپرس ازنقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش

اندکی پس از عقب‌نشینی نیروهای داعش از شهر جرف الصخر، تلویزیون عراق صحنه‌هایی از حضور تانک‌های ارتش و حضور سربازان در ساختمان‌هایی که پیش‌تر توسط داعش تسخیر شده بود را پخش کرد.

با این حال با گذشت اندک زمانی برخی از رسانه‌های مستقل عراقی تصاویری را پخش کردند که نشان از حضور قدرتمند سردار «قاسم سلیمانی» در جرف الصخر و نقش آن در آزادسازی این شهر داشت. برخی از فرماندهان محلی نیز از حضور قدرتمند گروه‌هایی از حزب‌الله لبنان در خطوط مقدم درگیری با نیروهای داعش در این شهر خبر دادند.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس تعدادی از فرماندهان نظامی از حضور ده‌ها مشاور سپاه قدس ایران و حزب‌الله لبنان در خطوط مقدم جرف الصخر، فراهم آوردن تسلیحات برای سربازان عراقی،‌ تعلیم حدود 7هزار نفر از آنها و همکاری با فرماندهان عراقی برای رهبری عملیات‌های نظامی خبر داده‌اند.

یکی از مقامات نظامی عراق که خواسته نامش فاش نشود، در توصیف شخصیت سردار قاسم سلیمانی وی را شخصی شجاع و بی‌باک خوانده است که حتی در زمان حضور در خطوط مقدم نیز از جلیقه ضدگلوله استفاده نمی‌کند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
۰
۰
سردار برای سر فرمانده های داعش جایزه بذارید.الان بهترین وقت چون به هم ریختن.تفرقه اندازی كنین بین ادماشون
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
۰
۰
خدایش توفیق دهد.
وطندوست
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
۰
۰
خدا آگاه است هر شب نزدیك به صبح دستها را با خانواده بسوی اسمان بلند كرده برای طول عمر وسلامتی وپیروزی سردار سلیمانی عزیز دعا مكنیم
داریوش
Netherlands
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
۰
۰
درود فراوان بر سردار سرلشكر قاسم سلیمانی , ژنرال نخبه و شجاع , سلحشور مسلمان ایرانی
ژنرالی كه خیلی از كشورهای ناتو آرزوی داشتن چنین ژنرالی را داشتند
ژنرال قاسم سلیمانی خیلی دوست داریم در قلب همه ی مسلمانان راستین جا داری
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
۰
۰
ماشاالله به سردار سلیمانی و همرزمانشان . هم میهنان بزرگوارم لطفا برای سلامتی و موفقیت ایشان و همرزمانشان قرائت شش سوره مباركه توحید و ذكر سه صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) ... بسم الله // از اردبیل
Mehdi
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
۰
۰
زنده باد حاج قاسم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
۰
۰
سردار ، فدایی داری .
خدا حفظت كند.

نیازمندی ها