سه مرد طلبکار که برای رسیدن به پول خود، مرد بدهکار را به گروگان گرفته بودند قبل از رسیدن به خواسته خود دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۳۳۳۵۹
ناکامی ۳ طلبکار برای ربودن مرد بدهکار

به گزارش جام‌جم، ساعت ۱۲ ظهر ششم آبان مرد سی و پنج ساله‌ای در حال عبور از میدان رضا در شهر مشهد بود که یک خودروی سمند سد راه او شد و سه سرنشین خودرو او را با تهدید و زور سوار خودرو کردند.

چند رهگذر و مغازه‌دار با مشاهده این صحنه به کمک مرد جوان رفتند تا او را از دست آدم‌ربا‌ها نجات دهند که متهمان بسرعت محل حادثه را ترک کردند.

یکی از شاهدان هنگام فرار متهمان توانست شماره پلاک خودروی مورد نظر را یادداشت کند. با اعلام موضوع به پلیس، تیمی از ماموران در محل حادثه حاضر شده و به تحقیق از شاهدان پرداختند.

در ادامه نیز با توجه به حساسیت موضوع پرونده‌ای تشکیل شد و در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم آدم‌ربایی پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی قرار گرفت و مشخصات آدم‌ربایان و خودروی آنها در اختیار گشت‌های پلیس قرار گرفت.

جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری متهمان فراری و آزادی گروگان آغاز شد تا این‌که با گذشت ۳۰ دقیقه ماموران سرنخ‌هایی را به دست آوردند که نشان می‌داد، خودروی آدم‌ربایان در شهرک الهیه در غرب مشهد دیده شده است.

با کشف این سرنخ، کارآگاهان راهی آنجا شده و با توقیف خودرو، سه آدم‌ربا را دستگیر و گروگان آنها را آزاد کردند.

مرد گروگان به پلیس گفت: با این سه آدم‌ربا آشنایی دارم. مدتی پیش با آنها معامله کاری داشتم، اما نتوانستم مبلغی را که از من طلب داشتند، بپردازم. فرصتی خواستم تا بدهی خود را تامین کنم و در روزهای آینده به آنها بپردازم که توجهی نکردند. روز حادثه آنها با مشاهده من، به سمتم حمله کردند و به زور مرا داخل خودرویی انداخته و ربودند که با حضور بموقع پلیس نجات یافتم.

سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی در این باره به خبرنگار جام جم گفت: کارآگاهان با ثبت اظهارات مرد ربوده شده، به تحقیقات از سه متهم پرونده پرداختند که آنها گفتند به دلیل این‌که مرد جوان بدهی‌اش را نپرداخته، تصمیم گرفته‌اند با ربودن وی و انتقال او به خانه‌ای در حومه شهر ساعتی بعد با خانواده‌اش تماس بگیرند و مبلغ طلبشان را در قبال آزادی وی بخواهند که هنگام انتقال گروگان به خانه مورد نظر دستگیر شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها