در نامه رییس جمهور به رییس مجلس شورای اسلامی؛

وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد

نبویان مخالف وزیر پیشنهادی علوم:

روحانی در وزارت علوم خلاف اعتدال عمل کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با رأی و اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، از سوابق مدیریتی و سیاسی وی پرده برداشت.
کد خبر: ۷۳۲۹۴۱
روحانی در وزارت علوم خلاف اعتدال عمل کرد

در ادامه جلسه بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم در روز چهارشنبه حجت الاسلام محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی، به ذکر سوابقی از عملکرد او در وزارت علوم پرداخت.

عضو جبهه پایداری گفت: آقای نیلی در دانشگاه تهران معاون خانمی داشتند که با مردان دست می داد. علاوه بر این در دوران ایشان، اردوهای مختلط به ترکیه برگزار شد که هنوز عکس هایش زبانزد است.

وی با بیان اینکه نیلی با اندک بهانه‌ای به فعالیت های مختلط دانشجویی در دوران مسئولیتش مجوز داده است، گفت: برگزاری جشن های عید، اردوهای تفریحی و کنسرت های موسیقی از نمونه‌های فعالیت های مختلط دانشجویی در زمان ایشان است.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: بر هم زدن آرامش دانشگاه ها، با انجام کارهای سیاسی، خیانت به دانشگاه هاست.

وی خطاب به روحانی گفت: علی رغم اینکه شعار اعتدال را سرلوحه خود قرار دادید، اولین گزینه ای که از سوی شما برای وزارت علوم معرفی شد، آقای نیلی منفرد بود که در تحصن دانشگاه در فتنه 88 حضور داشته و دستگیر شده بود و با پا در میانی برخی بزرگان آزاد شد.

وی ادامه داد: بعد از آن آقای توفیقی را به سرپرستی وزارت علوم گماردید که درواقع سخنران تحصن فتنه 88 بود که ادعای دروغ رأی 24 میلیونی در سران فتنه را مطرح کرد.

نبویان افزود: پس از ایشان نیز آقای فرجی دانا را برای وزارت علوم معرفی کردید که ایشان نیز افرادی را که مجلس برای حضور در وزارت علوم رد صلاحیت کرده بود، به عنوان معاونانش منصوب کرد.

وی گفت: پس از استیضاح آقای فرجی دانا نیز آقای نجفی را به سرپرستی وزارت علوم گماردید که در دوران فتنه نامه‌ای را می نویسند و نظام را وحشی خطاب می کنند.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: امروز نیز آقای نیلی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم معرفی کردید که فیلم حضور ایشان در اغتشاشات سال 88 موجود است و نامه‌های ایشان در ایام فتنه نیز زبانزد است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
۰
۰
.... مجلس شده محل حل اختلافات شخصی .. حالا كه دولت كلی بورسیه ی تقلبی كه همشون از فك و فامیلا و اشنایان نماینده ها هستن رو حذف كرده این نماینده ها هم دارن عوض در میارن .. واقعا كه ...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
۰
۰
اینها كه همه اش ایرادهای بنی اسرائیلیه . بااین حساب باید قید وزیر علوم زده شود .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها