معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز تولید بازی رایانه‌ای «دارا و سارا» در کانون و انتشار آن تا یک سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۳۰۱
تولید بازی رایانه‌ای «دارا و سارا»

مهدی باقری گفت: کانون پرورش فکری در آینده نزدیک، بازی رایانه‌ای «دارا و سارا»، تحت عنوان گردشگری و آشنایی کودکان و نوجوانان با تمام استان‌های کشور را در قالب بازی تولید می‌کند و در اختیار آنها قرار می‌دهد.

او ادامه داد: آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ، آداب و رسوم، زبان، بازی‌ها و پوشش‌های دیگر استان‌های کشور در قالب بازی از ویژگی‌های این بازی رایانه‌ای به شمار می‌رود.

باقری عنوان کرد: تولید بازی رایانه‌ای «دارا و سارا» هم‌اکنون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده و کار مقدماتی آن نیز انجام شده است.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا این بازی رایانه‌ای تا پایان سال جاری تولید و وارد بازار خواهد شد، گفت: بازی رایانه‌ای «دارا و سارا» به این زودی تولید نمی‌شود زیرا تولید و انتشار این بازی، دست‌کم یک سال به طول خواهد انجامید.

براساس این گزارش، در آینده نزدیک از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهد تولید و توزیع نسل سوم عروسک‌های «دارا و سارا» خواهیم بود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها