فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به برخی درگیری‌ها در کشورهای منطقه تاکید کرد که ایران باید خود را کاملا آماده نگه دارد

پاکپور: توپخانه‌های سپاه، نقطه‌زن شده‌اند

سردار پاکپور در جمع خبرنگاران:

به تحرکات عراق مسلط هستیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پاکستان به مرز خود اشراف ندارد گفت: حق خود را محفوظ می‌دانیم که حرکت‌های تروریستی در هر نقطه‌ای را خشک کنیم.
کد خبر: ۷۲۹۵۰۱
به تحرکات عراق مسلط هستیم

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه در حاشیه همایش بزرگداشت فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران، با اشاره به وضعیت منطقه، گفت: وضعیت منطقه به برکت خون شهیدان خوب است و وضعیت بسیار خوبی در شرق کشور و سیستان برقرار است.

وی افزود: اخیراً شاهد حوادثی در مرزها هستیم که این موضوع به دلیل ناامنی زیاد در کشورهای شرقی کشورمان است، البته از طریق این کشورها اقدامات زیادی در مرزها صورت گرفته، اما بسیجیان بلوچ مرزبان شده‌اند و جلوی این اقدامات را گرفته‌اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با توجه به کشورهای همسایه متأسفانه پاکستانی‌ها در مرزها کنترلی ندارند و مرزها رها شده، اما در ایران آرامش خوبی در مرزها داریم و گرچه حرکت‌هایی از آن سوی مرزها صورت می‌گیرد، اما ما کاملاً به تحرکاتی که در عراق صورت می‌گیرد مسلط هستیم و اشراف اطلاعاتی در عمق خاک عراق داریم.

سردار پاکپور افزود: ما تا زمانی این اقدامات تروریستی را علیه ایران تحمل می‌کنیم، اما حق خود را محفوظ می‌دانیم که حرکات تروریستی را در هر نقطه‌ای خشک کنیم.

وی تأکید کرد: در آن سوی مرزها تیراندازی صورت می‌گیرد، اما ما کنترل کاملی به مرزهای خود داریم. برخی حوادث در خارج از مرزها علیه ما صورت می‌گیرد که اگر ادامه یابد هر کجا که باشد با آن برخورد می‌کنیم و همانجا آن را خشک می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: اطلاعات مربوط به ورود تروریست‌ها به کشور را به مسئولان دیپلماسی و سیاست خارجی کشور منتقل کردیم و از آنها می‌خواهیم که با شدت با این موضوع برخورد کنند.

وی گفت: ایران اعلام آمادگی می‌کند که با پاکستان در راستای ایجاد امنیت در مرزها همکاری کند.

سردار پاکپور در پایان با اشاره به اینکه در پایان سال جاری رزمایش نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش مشترک نیست و برنامه‌ای برای برگزاری رزمایش مشترک نداریم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
۰
۰
یك همسایه سالم (ایران) از سمت یك همسایه ناسالم ((پاكستان (دزد و مواد مخدر و تروریست ))باید همیشه مواظب در و دیوار خود باشد و این قضیه در حالت برعكس بدین صورت است كه همسایه ناسالم نگران در و دیوار خود از سمت همسایه سالم نیست . و فقط اینو میتونم بگم كه پاكستان یا خیلی پررو عمل میكند و یا منگ میباشند .

نیازمندی ها