معاون آبفای استان تهران خبر داد:

آغاز مرحله جدید برخورد با مشترکان پرمصرف آب

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به قطع موقت انشعاب مشترکان پرمصرف بالای ٥٠ مترمکعب که در مردادماه و شهریورماه امسال صورت گرفت، گفت: در زمان حاضر درصددیم با مشترکانی که بیش از ٣٠ و ٤٠ مترمکعب آب در ماه مصرف می کنند، برخورد کنیم.
کد خبر: ۷۲۷۸۱۶
آغاز مرحله جدید برخورد با مشترکان پرمصرف آب

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، سید رسول باقری با بیان اینکه در شش ماه نخست سال از مشترکان خواستیم ٢٠ درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: تنها پنج تا شش درصد صرفه جویی توسط مردم صورت گرفته است.

وی افزود: درصورتی که باران نبارد، وضعیت منابع آب تهران پیچیده تر می شود؛ فعلا در وضعیت زرد قرار داریم، به این معنا که مصرف و تولید آب سربه سر است.

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه درصورت بارش باران در وضعیت زرد باقی می مانیم، گفت: اگر باران نبارد، تهران وارد وضعیت قرمز می شود به این معنی که مصرف بیش از تولید خواهد شد.

باقری با بیان اینکه امیدمان به آسمان و رفتار مردم است، افزود: همچنان از مردم تقاضا داریم که مصرف خود را ٢٠ درصد کاهش دهند.

وی درمورد اقدام های شرکت آب و فاضلاب درباره مدیریت منابع آبی و مصرف، گفت: کارهای فرهنگی در این زمینه صورت گرفت؛ مشترکان پرمصرف شناسایی شدند و مصرف مشترکانی که بیش از ٥٠ مترمکعب آب استفاده می کردند را محدود کردیم که ممکن است این محدودیت در روزهای آینده شدیدتر هم بشود.

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد برنامه شرکت آب و فاضلاب برای گذر از پاییز در تهران، گفت: همان برنامه هایی که در تابستان در دستور کار قرار گرفته است، ادامه خواهد یافت و ممکن است محدودیت آب رسانی به مشترکان پرمصرف شدیدتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها