پلیس فتا به داوطلبان کنکور هشدار داد

قبولی در کارشناسی ارشد فقط با 6 میلیون تومان!

مرد مهندسی که برای از بین بردن رقیب کاری خود، منشی شرکت او را به بهانه ازدواج فریب داده و اطلاعات کاری آنجارا دزدیده بود، از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیرشد.
کد خبر: ۷۲۷۶۷۰
رقابت کثیف برای برنده شدن در یک مزایده

به گزارش جام‌جم، اوایل مهر امسال مدیر یک شرکت که در زمینه خدمات اینترنتی فعالیت داشت متوجه شد اطلاعات محرمانه فعالیت‌های کاری‌اش و نیز مشخصات مزایده‌ای که قرار است در آن شرکت کند به سرقت رفته است بنابراین با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌رضوی موضوع را اطلاع داد و برای دستگیری فرد خاطی کمک خواست.

در پی این شکایت و تشکیل پرونده قضایی به دستور سرهنگ سید محسن عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری متهم اینترنتی آغاز شد تا این که چند روز پیش ماموران فتا ردپای دختر بیست و هشت ساله‌ای را که از کارکنان شرکت شاکی بود، به دست آوردند.

وی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد و در بازجویی به جرمش اعتراف کرد و گفت: منشی شرکت شاکی هستم. چندی پیش با مرد مهندسی آشنا شدم و تصمیم به ازدواج با هم گرفتیم. اما او از من خواست با نفوذ به پست الکترونیکی مدیر شرکتمان اطلاعات کاری وی را به دست بیاورم و تحویل دهم تا وی بتواند شرکتی همانند شرکت کارفرمایم راه‌اندازی کند و با هم آن را اداره کنیم.

متهم اضافه کرد: طبق خواسته او عمل کردم اما پس از آن‌که او اطلاعات را به دست آورد از ازدواج با من خودداری کرده و متواری شد.

در پی اظهارات دختر جوان و به دست آمدن تصاویر رایانه‌ای از متهم فراری، او تحت تعقیب قرار گرفت و ردپای وی در یکی از شرکت‌هایی که در زمینه خدمات اینترنتی فعالیت داشت، به دست آمد و او دستگیرشد.

مرد متهـم با انتقال به پلیس فتا و در بازجویی ادعا کرد با دختر جوان ـ متهم ـ آشنایی ندارد و گفته‌هایش دروغ است اما در ادامه تحقیقات اعتراف کرد یکی از مهندسان شرکتی بوده که در زمینه کاری با شاکی رقابت‌‌داشته است.

وی درباره انگیزه‌اش گفت: مدتی بود که شرکتمان با شرکت شاکی رقابت می‌کرد. او توانسته بود قراردادهای خوبی برای ارائه خدمات به سازمان‌ها و اداره‌های مختلف منعقد کند و سود خوبی نیز نصیبش شود. همچنین این شرکت بزودی در صدد عقد قرارداد دیگری در زمینه خدمات اینترنتی بود و در قبال عقد قرارداد کاری 800میلیون تومان نصیبش می‌شد بنابراین با فریب منشی شرکت رقیب دست به این کار زدم.

با صدور قرار قانونی برای متهمان تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها