صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد

افزایش رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۱۵

وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان که در نیویورک به‌سر می‌برد، گفت: همه کشورها برای استفاده از فضای مثبت به‌وجود آمده در ایران از همدیگر سبقت می‌گیرند تا بتوانند در ایران سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر: ۷۲۷۱۹۴
کشورها برای سرمایه‌گذاری در ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند

علی طیب‌نیا که برای شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول در آمریکا به‌سر می‌برد، در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر در نیویورک افزود: در ملاقات‌های متعددی که با مقامات مالی و سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف صورت دادیم، مشخص شد که سلاح تحریم علیه ایران کاربرد خود را از دست داده و این تحریم‌ها دیگر نمی‌تواند ادامه یابد.

وی تصریح کرد: در این اجلاس تلاش کردیم تا برنامه‌ها و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و موفقیت‌های به‌دست آمده را تشریح کنیم که البته مورد استقبال بیشتر مقامات و کارشناسان قرار گرفت.

طیب‌نیا گفت: در ملاقات با یکی از کارشناسان ارشد صندوق بین‌المللی پول، وی از موفقیت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در یک سال گذشته اظهار رضایت کرد و موافق بود که تحریم‌ها علیه ایران کارساز نیست و به هیچ‌وجه نمی‌توان از این سلاح برای پیشبرد خواسته‌های سیاسی خود و تحمیل آن بر مردم و جامعه ایران استفاده کرد.

وزیر امور اقتصادی ایران گفت: مقامات و کارشناسان امور مالی شرکت‌کننده در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، فضای سرمایه‌گذاری در ایران را مناسب و مثبت ارزیابی می‌کنند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اکثر مقامات کشورهای مختلف و سرمایه‌گذارانی که در این اجلاس شرکت دارند بشدت علاقه‌مند هستند در ایران حضور داشته باشند و از فرصت‌های مناسب و سودآوری که در اقتصاد ایران وجود دارد، استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها