اسامی‌ معرفی‌‌شدگان‌ چندبرابرظرفیت رشته‌‌های‌ مختلف‌ تحصیلـی نیمه‌‌متمرکز دوره‌های‌ روزانه و شبانه دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه پیام‌نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در کنکور 93 اعلام شد.
کد خبر: ۷۲۵۶۰۳
نتایج اولیه رشته‌های نیمه متمرکز کنکور 93 اعلام شد

این افراد می توانند به‌ منظور شرکت‌ در مراحل ‌مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش‌ و همچنین آزمون‌های علمی‌ و عملی گروه های آزمایشی‌ علوم ‌ریاضی ‌‌و فنی، علوم ‌تجربی، علوم ‌انسانی و هنر آزمون‌ سراسری‌ بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش عمل کنند.

براساس‌ ضوابط مربوط به‌ گزینش‌ رشته‌‌های‌ نیمه‌‌‌متمرکز، معرفی‌شدگان‌ هر یک‌ از کدرشته‌های‌ نیمه‌‌‌متمرکز تا چند برابر ظرفیت‌ در هر کد رشته‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ کل‌ از بین‌ کلیه داوطلبانی‌ که‌ کدرشته‌ یا رشته‌های‌ مربوط را انتخاب ‌کرده اند، استخراج‌ و اسامی‌ آنان‌ در هر رشته‌ درج‌ شده است.

داوطلبان پذیرفته‌شده رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال 93 توجه داشته‌ باشند، چنانچه‌ در ردیف ‌معرفی‌شدگان ‌چند برابر ظرفیت هر یک ‌از رشته‌‌های‌ نیمه‌‌متمرکز قرار گرفته‌اند، در صورتیکه برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی رشته‌ و یا رشته‌‌های‌ نیمه‌متمرکز اعلام شده‌، مراجعه کرده و پس از انتخاب کد رشته محل در سایت اینترنتی سازمان، به عنوان پذیرفته‌ شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ نیمه‌‌متمرکز اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو می شود و باید در رشته قبولی نیمه‌متمرکز ثبت‌نام کرده و ادامه تحصیل دهد و امکان بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی متمرکز میسر نیست.

طبق مصوبه معرفی‌شدگان در زمان اعلام چند برابر ظرفیت داوطلبان باید نسبت به پرداخت مبلغ 100 هزار ریال (معادل 10 هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی کلیه کدرشته ­های کارشناسی علوم‌ورزشی و گرایش های آن و آموزش تربیت‌بدنی در تمامی دوره‌ها فوق همچنین مبلغ 150 هزار ریال (معادل 15 هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی برای رشته‌های هنری به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، پرداخت کنند.

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت می توانند از تاریخ 15 تا 23 مهرماه 93 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به پرداخت این مبالغ اقدام کنند.

میزان هزینه‌ای که داوطلبان معرفی شده باید با توجه به رشته‌هایی که معرفی شده‌اند، پرداخت کنند در قسمت اعلام نتیجه مندرج در سایت این سازمان به داوطلبان اعلام می شود.

داوطلبان معرفی‌شده چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای آزمون عملی شامل:(نقاشی، ارتباط‌ تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی‌پارچه، طراحی‌لباس، مجسمه‌سازی، طراحی‌صنعتی، علوم ورزشی، مربیگری ورزشی، کاردانی علوم ورزشی، آموزش تربیت بدنی، آهنگ‌سازی، کتابت و نگارگری، ادبیات‌نمایشی، بازیگری-کارگردانی، نمایش‌ عروسکی، طراحی‌صحنه و موسیقی ایرانی، جهانی و نظامی) هستند که لازم است در موعد مقرر اعلام شده نسبت به پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون عملی اقدام کنند در صورت عدم پرداخت هزینه آزمون عملی، برای آنان کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد. نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون عملی موجب‌ حذف‌ آنان‌ از آزمون عملی و گزینش نهایی خواهد شد.

انتخاب دانشگاه محل تحصیل رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز معرفی‌شدگان در این مرحله نیز به ‌صورت اینترنتی بوده و داوطلبان باید با مطالعه دفترچه راهنما در مراجعه به سایت این سازمان نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

چنانچه هر یک از معرفی‌شدگان در مراحل مصاحبه، معاینه و آزمون عملی و یا سایر مراحل گزینش شرکت کنند اما اقدام به انتخاب رشته مجدد اینترنتی یاد شده نکنند به‌ منزله انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط تلقی‌ خواهد شد.

مهلت انتخاب رشته‌های نیمه‌ متمرکز به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و و به هیچ یک از درخواست‌ هایی که بعد از زمان اعلام شده از طریق پست و یا مؤسسه ذیربط به این سازمان ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌ متمرکز پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و پس از گزینش علمی نهایی توسط این سازمان در دهه دوم بهمن ماه سال جاری فقط از طریق سایت سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
افسانه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
۰
۰
منظورازمعاینات درازمون چیه
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۰
۰
سلام. تو خیلی از سایت ها آقای خدایی گفتن 14 دی ماه ولی تو خبر شما به نقل از خبرگزاری مهر نیمه دوم بهمن اعلام شده / حالا دقیق كی اعلام میشه؟

نیازمندی ها