گاهی به فیلمی که به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است

«انار فارس» با فیلمنامه‌ای نارس

فیلم انارهای نارس به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در بخش مسابقه سی ‌و هشتمین جشنواره فیلم سائوپائولو کشور برزیل پذیرفته شده است و با فیلم‌های دیگری از سینمای جهان به رقابت خواهد پرداخت.
کد خبر: ۷۲۴۹۷۸
«انارهای نارس» در راه سائوپائولو

به گزارش فارس، انارهای نارس نخستین فیلم مجیدرضا مصطفوی است که در جشنواره سائوپائولو کشور برزیل پذیرفته شده و بزودی در این جشنواره روی پرده می‌رود.

جشنواره فیلم سائوپائولو از بیست و چهارم مهر تا هفتم آبان (16 تا 29 اکتبر) در کشور برزیل برگزار می‌شود و یکی از جشنواره‌های مهم در میان کشورهای آمریکای لاتین به شمار می‌رود.

این دومین حضور جهانی «انارهای نارس» محسوب می‌شود و پیش از این در بخش اصلی مسابقه جشنواره مسکو حضور داشت و منتقدان هالیوود ریپورتر و سایت سینمایی فیبرشی نقدهایی را بر این فیلم نوشتند.

آنا نعمتی، پژمان بازغی، رابعه مدنی، قطب‌الدین صادقی، مهران رجبی، شبنم معززی و بهاره مشیری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. «انارهای نارس» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه سینمای ایران و بخش فیلم‌های اول حضور داشت و مورد توجه اهالی رسانه و منتقدان سینمای ایران قرار گرفت و اهل قلم نقدهایی بر آن نوشتند.

این فیلم قرار است پاییز امسال در یکی از گروه‌های سینمایی، در تهران و شهرستان‌ها اکران شود. پخش بین‌الملل فیلم «انارهای نارس» به‌عهده محمد اطبایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها