معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ارائه وام 10 میلیون تومانی ازدواج به دانشجویان این دانشگاه، شرط لازم برای این وام را ضامن دولتی و سند ازدواج اعلام کرد.
کد خبر: ۷۲۴۳۷۶
وام 10 میلیونی ازدواج می خواهید؟ شرط دارد

سعید کاردار ، گفت: دانشجویانی که از ششم شهریورماه عقد کرده باشند می توانند با ثبت نام در سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد، وام خود را یک ماه بعد دریافت کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد این دانشجویان را به پست بانک که طرف قرارداد با دانشگاه آزاد است، برای طی مراحل دریافت وام معرفی می کند.

به گفته معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، به همراه داشتن سند ازدواج و داشتن گواهی کسر از حقوق کارمند شاغل در دولت شرط مهم برای دریافت وام ازدواج است.

وی درباره اقساط این وام، اظهار داشت: کارمزد این وام 11 درصد است که دانشجویان می توانند در 36 ماه آن را پرداخت کنند. تاکنون نیز 150 دانشجو به پست بانک معرفی شده اند.

کاردار درباره شرایط ارائه جهیزیه به دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: سازوکارهای ارائه جهیزیه به دانشجویان در حال آماده سازی است، در واقع دانشگاه آزاد معرف بین فروشنده و مصرف کننده است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، تاکید کرد: سبد کالایی جهیزیه تا پایان مهر مشخص می شود.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، دانشجویانی که از ششم شهریورماه سال جاری عقد کنند می توانند از وام 10 میلیون تومانی ازدواج بهره مند شوند، در واقع هر دانشجو می توانند این مبلغ را از پست بانک دریافت کند. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها