همزمان با اینکه بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین، تحریم رسمی انتخابات پارلمانی را اعلام کرد، مردم بحرین بعد از نماز جمعه با برگزاری تظاهراتی به نام «برائت از مستکبران»، از پادشاه کشورشان و حامیانش برائت جستند.
کد خبر: ۷۲۳۹۹۹
تظاهرات «برائت از مستکبران» در بحرین برگزار شد

مردم بحرین روز جمعه با برگزاری تظاهراتی تحت عنوان «برائت از مستکبران» در مناطق «اسکان عالی» از «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین و حامیانش اعلام برائت کردند.

بر اساس گزارش صفحه رسمی جریان «الوفاء الاسلامی»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین یک ماه گذشته فراخوان انقلابی خود تحت عنوان «برائت از حمد» را مطرح کرده و بر ادامه جنبش مسالمت آمیز مردم این کشور تا تحقق خواسته‌های عادلانه و برحق آنها تاکید کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با صدور بیانیه‌ای بر حق مردم بحرین در تعیین سرنوشت خود تاکید کرد و بیانیه‌های وفاداری به حمد بن عیسی آل خلیفه را دروغین و تلاش برای گمراه کردن و فریب افکار عمومی دانست.

از زمان صدور فراخوان برائت از حمد تا کنون هر هفته صدها تن از مردم بحرین با لبیک گفتن به دعوت ائتلاف 14 فوریه برای برگزاری تظاهرات «برائت از حمد (پادشاه بحرین)»، به خیابان‌های این کشور آمده از حمد بن عیسی اعلام برائت کرده تاکید می‌کنند که مردم باید صاحب اختیار و تعیین کننده سرنوشت خود باشند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین بر پایبندی خود به اهداف انقلاب و مخالفت با بقای رژیم حاکم در بحرین تاکید کردند.

تظاهرات‌کنندگان بحرینی در جریان تظاهرات پرچم‌های بحرین و پلاکاردهایی را با خود داشتند که روی آنها عبارت «برائت از حمد» نوشته شده است.

از سویی دیگر، شیخ «علی سلمان» دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین، روز جمعه طی سخنانی در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در منطقه «القفول» تحریم رسمی انتخابات 2014 بحرین توسط گروه‌های مخالف این کشور را اعلام کرد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها