مرد جوانی که با فریب صاحبان مراکز خودروهای کرایه‌ای، خودروهای مدل بالا را سرقت می‌کرد، تحت‌تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۳۷۶۸
داماد قلابی خودروهای مدل بالا می‌دزدید

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مرد شیک‌پوشی با مراجعه به صاحب یک دفتر کرایه خودروهای مدل بالا در غرب تهران عنوان کرد، قصد برگزاری جشن عروسی دارد و برای خوشحال کردن همسرش می‌خواهد گرانقیمت‌ترین خودرو را کرایه و آن را برای عروسی‌اش تزئین کند. در پی این درخواست از وی خواسته شد خودروی مورد نظرش را انتخاب کند که مرد جوان با معرفی خود به عنوان مدیر عامل یک شرکت بازرگانی معروف، یکی از خودروهای خارجی را انتخاب کرد و قرار شد روز بعد برای پرداخت کرایه به این دفتر بیاید.

این فرد روز بعد با حضور دوباره در این دفتر 50 میلیون تومان همراه کارت ملی‌اش را امانت گذاشت و قرار شد روز بعد خودرو را پس داده و کارت ملی‌اش را پس بگیرد.

یک روز بعد وقتی از تحویل خودرو خبری نشد، صاحب دفتر خدمات کرایه‌ خودرو با شماره تلفن داماد جوان تماس گرفت، اما تلفن وی خاموش بود. در نتیجه به نشانی تالار عروسی رفت، اما متوجه شد چند روز است در تالاری که آدرسش را از مرد جوان گرفته بود، جشن عروسی برگزار نشده است. او پی برد جوان مشتری وی را فریب داده و خودروی 700 میلیون تومانی را سرقت کرده است.

شاکی با حضور در شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران از داماد قلابی به اتهام سرقت خودرو شکایت کرد و متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفت.

با شروع تحقیقات جستجو‌ها در این زمینه آغاز شد و افراد دیگری نیز که صاحبان خودروهای کرایه‌ای بودند با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت‌هایی عنوان کردند در دام یک مرد جوان گرفتار شده و خودروهای مدل بالای آنها سرقت شده است.

با تحقیق از شاکیان مشخص شد، مرد شیاد به بهانه این که فردی پولدار بوده و صاحب کارخانه یا شرکت‌های بازرگانی است آنها را فریب داده و خودروها را به بهانه استفاده در عروسی سرقت کرده است.

با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری معلوم شد وی همان فرد تحت تعقیب پلیس است و مدارک شناسایی که وی در اختیار مالباخته‌ها قرار داده سرقتی و جعلی هستند.

جابری، بازپرس پرونده در این باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در این پرونده شاکیان بدون این که درباره صحت گفته‌های مشتری تحقیق کنند و وثیقه‌های سنگین‌تری از وی امانت بگیرند فقط به دریافت پول کرایه خودرو و کارت‌های ملی از متهم فراری اکتفا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با دستور قضایی، تحقیق برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها