سید ابراهیم رئیسی، داستان کل کشور درخصوص مسائل مربوط به وایبر و شبکه‌های مجازی مشابه گفت:‌ رئیس قوه قضاییه زمانی را مشخص کرده‌ که طی آن درباره فضای مجازی تصمیم‌گیری خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۲۹۰۶
تصمیم‌گیری درباره فیلتر وایبر؛ بزودی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی درخصوص زمان تشکیل جلسه شورای عالی فضای مجازی نیز گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهم به عنوان ریاست شورای عالی فضای مجازی هرچه زودتر تشکیل جلسه بدهد. این جلسه حداقل ماهی یک بار باید تشکیل شود، ولی مدتی است رئیس‌جمهور در این جلسه حضور نیافته است.

امیرعبداللهیان: رویای آمریکا در سوریه، محقق نخواهد شد

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: حملات غیرقانونی و جنون‌آمیز آمریکا در سوریه، نتیجه‌ای جز تقویت افراط‌گرایی در منطقه نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان افزود: اگر آمریکا صداقت دارد به جای هدف قرار دادن مراکز نفتی، گاز و زیرساخت‌های سوریه، مانع گردش مالی دلارهای داعش در سیستم مالی و بانکداری شود.

وی افزود: تغییر نظام در سوریه با روش تقویت همزمان تروریسم و حملات نظامی نمایشی علیه داعش، رویایی است که محقق نخواهد شد.

به گفته معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، هیچ طرفی نخواهد توانست به جای مردم سوریه تصمیم بگیرد.

فردا؛ مذاکره نتانیاهو و اوباما درباره سانتریفیوژهای ایران

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل با اشاره به دیدار روز چهارشنبه رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید نوشت: طرف اسرائیلی در این دیدار درباره تعداد سانتریفیوژهای ایران گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، پیشتر جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده بود که داعش، غزه و پرونده هسته‌ای ایران موضوعات مطرح در این نشست خواهد بود.

ظریف هفته آینده به مجلس می‌رود

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و رئیس هیات مذاکره‌کننده هسته‌ای، هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.

منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس دوم این کمیسیون در گفت‌وگو با ایرنا عنوان کرد که وزیر امور خارجه در این جلسه توضیحاتی درباره جزئیات سفر رئیس‌جمهور به نیویورک و هفتمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای ایران و 1+5 خواهد داد.

رحیمی: سند ارائه می‌کنم

معاون اول رئیس‌جمهور پیشین با بیان این‌که اتهامات مطرح‌شده علیه خود را قبول ندارد، گفت: یک‌سری اسناد در این زمینه دارم که باید ارائه کنم.

به گزارش ایرنا، محمدرضا رحیمی دیروز در حاشیه مراسم ختم مادر آیت‌الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران، درباره پرونده‌اش افزود: حکم به من ابلاغ شده است و برای اعتراض به آن مهلت دارم.

معاون اول رئیس‌جمهور پیشین همچنین درباره برگزاری جلسات انتخاباتی برای مجلس دهم از سوی حامیان دولت قبل گفت: درباره انتخابات مجلس دهم جلسه‌ای نداشته‌ایم.

همچنین محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین کشور نیز در حاشیه همین مراسم در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری لبخند زد.

اکبر ترکان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد دیگر مقام مسئول حاضر در این مراسم بود که در جمع خبرنگاران قرار گرفت و شایعه استعفای خود را تکذیب کرد.

سعید مرتضوی، مدیرعامل پیشین تامین اجتماعی هم در حاشیه همین مراسم با تشریح آخرین وضع پرونده‌های گزارش تحقیق و تفحص از این سازمان و کهریزک گفت: اگر درباره واگذاری و پرداخت‌های غیرقانونی در تامین اجتماعی سندی دارند، ارائه کنند تا پاسخ دهم. در دوره من حتی یک شرکت هم به بابک زنجانی واگذار نشد. در حاشیه این مراسم، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با اشاره به این‌که طرح رسیدگی به دارایی مسئولان کشور در مجمع در حال پایان است، گفت: بررسی این پرونده طی دو جلسه آینده پایان می‌یابد.

پرواز آمریکایی‌ها برای رصد موشک سپاه

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت‌وگویی با فارس به توانمندی نظامی ایران اشاره کرده و گفته است: در زمان تست یکی از موشک‌های دوربرد دیدیم که آمریکایی‌ها هواپیمای RC-135S خود را از «گوام» به منطقه ما اعزام کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای پهپادی سپاه تصریح کرد:‌ ما علاوه بر محصولات اعلام شده، پهپادهای دیگری نیز داریم که در مورد آنها صحبتی نشده و این طبیعی است که کشورها درباره همه توانمندی خود صحبت نکنند.

واکنش قشقاوی به گستاخی کامرون

حسن قشقاوی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات دیوید کامرون در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که ما با حفظ مواضع انتقادی شدید علیه اظهارات دیوید کامرون، این را ضرورتا ناقض گفت‌وگوهای دیپلماتیک نمی‌دانیم.

به گزارش تسنیم، وی توضیح داد: رابطه ما با انگلیس کاملا قطع نشده و طبق مصوبه مجلس، رابطه در سطح کارداری انگلیس و کارداری مقیم، مشکلی ندارد و خلاف مصوبه مجلس نیست.

بازداشت خاوری در انتظار همکاری کانادا

سردار حسین اشتری، جانشین رئیس پلیس کشور در حاشیه برگزاری نخستین نشست تخصصی قضات و پلیس اینترپل در پاسخ به خبرنگاری که از وی درباره آخرین وضع مدیرعامل فراری بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی در دولت قبل پرسیده بود، تصریح کرد: پرونده خاوری در دست پیگیری است و اینترپل با هماهنگی قوه قضاییه با جدیت در حال پیگیری این موضوع است و در کانادا نیز به دنبالش هستیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که پلیس کانادا تا چندی پیش از حضور خاوری در کشورش اطلاعی نداشت، اظهار کرد: اما الان پلیس کانادا پذیرفته که این فرد در این کشور است و پرونده خاوری در مراجع قضایی کانادا در حال پیگیری است و به نظر می‌رسد همین موضوع گام خوبی است، اما هرچه کانادا همکاری‌اش را بیشتر کند، زودتر به نتیجه خواهیم رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حیدر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
اپراتور به علت سستی و تنبلی خود دنبال درآمد مفت و مجانی هستند و تلاشی برای بهبود خدمات خود نمیكنند و حال آنكه همه جای دنیا براساس یك محیط رقابتی مردم حق انتخاب از دریافت خدمات ارزان را دارند و در اینجا اپراتور با ذره بین دنبال اشكالاتی از این گونه خدمات هستند و با تمسك به آن دنبال محدود كردن اینگونه خدمات هستند از قوه قضائیه خواهش داریم ضمن اینكه محتوای مجرمانه را رصد و محدود كند نیم نگاهی هم به منافع آحاد مردم داشته باشد
چرا ما همیشه منفعل هستیم چرا در این فضای رایگان اقدام به تبلیغ ارزشها و بهره برداری مفید نمكنیم شاید تعداد معدود افرادی هم سو استفاده كنند كه این در هر فضایی هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
۰
۰
چی دارید جایگزینش كنین؟ بازی ها را هم فیلتر كردید .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها