مرد معتاد پس از سوءقصد به جان همسر و دو فرزندش در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویر احمد، یکی از فرزندانش را کشت و خودکشی کرد.
کد خبر: ۷۲۲۹۰۲
مرد شیشه‌ای خود و دختر 5 ساله‌اش را کشت

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 ششم مهر امسال زن جوانی همراه دو دختر پنج و شانزده ساله‌اش در حال تماشای تلویزیون بود که صدای برهم خوردن در توجهش را جلب کرد. وقتی به سمت اتاق نشیمن آمد، شوهرش را دید که رنگ به چهره ندارد. مرد خانواده بدون دلیل او را به کناری انداخت و با برداشتن گلدان شیشه‌ها را درهم شکست. بچه‌ها وحشتزده در کنج اتاق ایستاده و به پدرشان نگاه می‌کردند و دست و پایشان می‌لرزید. پیش از این هم وقتی او با چهره رنگ پریده به خانه می‌آمد، بچه‌ها دلشوره می‌گرفتند. زن با التماس از شوهرش خواست خانه را ترک کند، اما او توجهی نکرد و همه چیز را به هم ریخت. از رفتار مرد معلوم بود دوباره شیشه مصرف کرده و قادر به کنترل خود نیست. مرد گلدان بعدی را برداشت و محکم به دیوار کوبید.

رعشه بر اندام زن افتاده بود. می‌ترسید شوهرش جان دو فرزندش را بگیرد. با التماس زن جوان، مرد عصبانی‌تر شد و به جان همسرش افتاد. آن‌قدر او را کتک زد که وی توان حرکت کردن نداشت.

مرد معتاد همسرش را به کناری انداخت و با برداشتن چاقوی آشپزخانه به اتاق نشیمن بازگشت. بچه‌ها با دیدن پدر و چاقویی که در دست داشت، وحشت کرده و می‌خواستند فرار کنند اما پدر راه آنها را بست.

مادر با دیدن این صحنه بسختی بلند شد تا مانع آسیب به دخترانش شود. شوهرش با چاقو ابتدا او را نقش زمین کرد و به سوی دخترانش حمله‌ور شد، او ابتدا به سمت دختر پنج ساله‌اش هستی رفت. کودک التماس کرد پدر رهایش کند. مادرش را صدا زد و کمک خواست؛ اما انگار کسی صدایش را نمی‌شنید.

دخترک جیغ می‌زد و از مادرش کمک می‌خواست، اما پدر بیرحمانه با قمه هر دو فرزندش را مجروح کرد و سپس در حیاط خانه با چاقو بشدت خود را زخمی کرد.

همسایه‌ها با شنیدن صدای کمک‌خواهی وارد خانه زن جوان شده و موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادند.

دقایقی بعد با حضور ماموران انتظامی و امدادگران به محل حادثه، هر چهار عضو خانواده به بیمارستان منتقل شدند، اما با وجود تلاش پزشکان مرد معتاد و دختر پنج ساله‌اش به علت شدت خونریزی جان باختند.

با گزارش این حادثه تلخ به بازپرس پرونده دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و تلاش برای نجات دو عضو دیگر این خانواده ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، زن جوان با صدماتی که به او وارد شده در کما به سر می‌برد و تحقیقات قضایی و انتظامی در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
م.پ
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
كودك پنج ساله وتصورلحظات دردناكی كه داشته دلمو ریش می كنه . اگه سانسور نكنین این درد رو بچه ها بخاطر ضعف نیروی انتظامی ما می كشن .
كیمیا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
واگذارت كردم به خدا ای خدا كی این اعتیاد از این كشور ریشه كن میشه خدا لعنت كنه هر كس كه این ماده مخدرو وارد كشور كرد خواهش میكنم از مسئولین به داد این جوونا برسن التماس میكنم
مجتبی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
ما كه خوندیم گریمون گرفت خاك تو سر این پدر دیو صفت !!!! مرگ بر آمریكا و دیگر كشورها كه این مواد رو به كشورمون وارد می كنند تا چنین اتفاقاتی بیفته كجان مسئولین ؟؟؟؟؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
دخترپنج ساله به چه گناهی سلاخی شده مسئولین كشورهمه باید پاسخگوباشند
یك شهر وند جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
تاسف كلمه ای بس حقیر است برای اینگونه حوادث دلخراش. چه باید كرد؟ راهكار چیست؟ چرا تو شهر ها براحتی آب خوردن این مواد پیدا میشه؟ نیروی انتظامی ..............قوه قضائیه......... متولیان امور چكار میكنند. در محل خودم استاد معین دامپزشكی كوچه شهید عزتی معتادان زیادی در رفت و آمدند و گاهی كنار اتومبیل های پارك شده مینشینند و با وسایلی كه دارند مواد مصرف میكنند جلو چشم همسایگان.... سر كوچه نبش دامپزشكی ... تعویض روغنی را كه اتفاقا قیافه تابلویی هم دارد بارها دیده ان كه مواد رد و بدل میكند ماشین و موتور دائم در رفت و آمد هست و لحظه ای كنار می ایستد سوت میزند اون فرد می آید پول میگیره جنس رو میده به همین راحتی.......
تازه ته خیابان دامپزشكی معدن پخش كنندگان مواد مخدر هست ....آخه كی قراره درست بشه این اوضاع نابسامان ما هم تو خونه جوان داریم.... تو این محیط آفت زده چگونه رشد كند؟
از تمام دست اندر كاران میخواهم بداد مردم این منطقه هم برسند. من خودم بارها با 110 تماس گرفته ام و گزارش داده ام كه متاسفانه خبری نشده...
كمك كنید تا مردم به این روز نیفتند..... توهم توهم توهم

نیازمندی ها