خبرگزاری ایلنا نوشت: نمایندگان مجلس هفته آینده در نشستی مشترک با دولت به بررسی مسائل روز کشور و دستاوردهای سفر اخیر رئیس‌جمهور به نیویورک و روسیه خواهند پرداخت.
کد خبر: ۷۲۲۴۶۲
سفرهای روحانی در دستور کار نشست مشترک دولت و مجلس

مجید نصیرپور، معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور نیز به فارس گفت که این نشست احتمالا روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

همکاری بوئینگ و ایرباس با ایران

سایت دیپلماسی ایرانی به نقل از علیرضا جهانگیریان، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نوشت: اکنون شرکت‌های بوئینگ و ایرباس قطعات مورد نیاز را نیز تحویل می‌دهند؛ البته به دلیل مشکلات بانکی، انتقال پول به کندی صورت می‌گیرد و این، روند انتقال قطعات را با تاخیر مواجه کرده است.

رایزنی تلفنی مدیر توییتر و ظریف

مدیر توییتر در توییتی که از طریق حساب رسمی خود منتشر کرده، مدعی شده است که «مکالمه تلفنی خوبی درخصوص باز کردن دسترسی به توییتر در ایران با وزیر امور خارجه ایران، محمدجواد ظریف داشته است».

به‌ گزارش عصر ایران، دیک کاستلو هفته گذشته هم در پانوشتی که برای توییت رئیس‌جمهور کشورمان گذاشته بود، به موضوع فیلتر بودن توییتر اشاره کرد که این موضوع هم خبرساز شد.

بابک زنجانی، ‌همه را سر کار گذاشته

امیرعباس سلطانی، عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی به انتخاب گفته است: پرونده بابک زنجانی فعلا پیشرفت محسوسی نداشته و او همه را سر کار گذاشته و هیچ راه‌حلی ارائه نکرده و حتی طلبکار هم شده و می‌گوید، من از دولت طلبکارم.

وی افزوده است: سه یا چهار وزیر و مسئول سابق از جمله وزیر دارایی، رئیس بانک مرکزی و وزیر نفت در این مساله درگیر بوده و باید پاسخگو باشند.

«خورشید» تبرئه و «شرق» مجرم شناخته شد

دادگاه رسیدگی به پرونده‌های مدیران مسئول روزنامه‌های «خورشید» و «شرق» و هفته‌نامه «متن»، دیروز در حالی برگزار شد که هیات منصفه مطبوعات، «متن» و «شرق» را مجرم شناخت، اما روزنامه «خورشید» مجرم شناخته نشد.

به گزارش ایرنا، روزنامه شرق درخصوص شکایت مدعی‌العموم و شکایت شکات خصوصی شامل رضازاده و پیرهادی، نمایندگان شورای شهر تهران مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف نیز دانسته نشد. هیات منصفه، مدیرمسئول این روزنامه را درخصوص شکایت کریمی قدوسی، نماینده مجلس مجرم نشناخت.

ضیافت شام احمدی‌نژاد برای اعضای پایداری

سایت خبری «پیام نو» مدعی شد محمود احمدی‌نژاد، اعضای جبهه پایداری در مجلس و نمایندگان نزدیک به این جبهه را به ضیافت شام دعوت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها