حضور اتفاقی پلیس منجر به دستگیری پسران شرور شد

زورگیری از مرد رهگذر در تهران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 زورگیر موتورسوار هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند در محدوده خیابان «وصال» خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۲۶۵
زورگیری از مرد رهگذر در تهران

سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت کلانتری 107 فلسطین، در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، در حال گشتزنی در محدوده محدوده مذکور بودند که متوجه وقوع یک درگیری میان 2 مرد شده و برای بررسی موضوع به سوی آنها رفتند.

وی افزود: زمانی که ماموران به آنها نزدیک شدند یکی از طرفین درگیری بلافاصله از محل گریخته و سعی کرد با سوار شدن بر ترک موتورسواری که کنار خیابان به انتظار وی نشسته بود از محل بگریزد که این امر با سرعت عمل ماموران ناکام و متهم در ابتدای همان خیابان بازداشت شدند.

سرهنگ خانچرلی گفت: زمانی که متهمان فراری بازداشت شدند طرف دیگر درگیری به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که این افراد سعی داشته اند با تهدید چاقو از وی اخاذی و زورگیری کنند که با مقاومت وی روبرو شده و در همین زمان ماموران به محل رسیده اند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی بدنی از متهمان که «ق» و «و» نام داشتند 2 قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه شامل تلفن همراه، وجوه نقد و کیف پول کشف و شد که به همراه متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر زورگیری و تهدید با سلاح سرد اعتراف کرده و اقرار کردند که با توجه به بیکاری و اعتیاد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کنند و تا کنون یک بار هم به خاطر سرقت و زورگیری به زندان افتاده اند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عمواوغلی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
۰
۰
ناراحت نباشید بازهم چند روز بعد ازاد می شوید و تكرار مكررات تا روز مرگ تان زورگیری خواهید كرد
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
۰
۰
خداوكیلی اطلاع رسانی پلیس رو داشته باش متهمان ق و و بعد میان میگن بیاید شكایت كنید

نیازمندی ها