سرقت 50 میلیون ریال از کارت عابر بانک

برادر به خواهر، رحم نکرد

فرمانده انتظامی بم استان کرمان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز 50 میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند بصورت تهیه شارژ و خرید اینترنتی خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۷۳۶
برادر به خواهر، رحم نکرد

سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی بم استان کرمان گفت:در پی مراجعه یک شهروند به پلیس فتا بم و ارائه گزارش قضایی مبنی بر برداشت بیش از 50 میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع توسط کارشناسان این پلیس مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و اخذ استعلام از این حساب، به دست داشتن برادر شاکی در برداشت این وجوهات پی بردند که این فرد پس از هماهنگی های لازم قضایی دستگیر و در اتاق بازجویی با شاکی روبرو شد.

فرمانده انتظامی بم استان کرمان گفت:متهم دستگیر شده پس از مواجهه با مدارک و مستندات گردآوری شده توسط پلیس به عمل مجرمانه خویش از طریق یادداشت شماره و رمز کارت خواهرش اقرار و دو نفر دیگر که در خرید اینترنتی و خرید شارژ با وی همکاری کرده بودند را نیز معرفی نمود.

سرهنگ فداء با اشاره به دستگیری دو متهم دیگر این پرونده بر نگهداری صحیح از کارت های بانکی و رمز آنها تاکید کرد و افزود: جهت پیشگیری از هرگونه سوء استفاده از کارت های بانکی بهتر است از افشاء رمز و اطلاعات آنها حتی به نزدیکان و آشنایان خودداری شود.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها