سارق ویلاهای بینالود دستگیر شد

کامیونی برای سرقت

پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی سارقی که با استفاده از کامیون اقدام به تخریب دیوار باغ ویلاها و سرقت درب های بزرگ آهنی می کرد را دستگیر کرد.
کد خبر: ۷۲۰۳۵۶
کامیونی برای سرقت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ستاد عباس صارمی، فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی110 در خصوص اینکه کامیون نارنجی رنگ در روستای چاه خاصه اقدام به کندن درب و پنجره های آهنی باغی در انتهای روستا کرده است بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه ویرانی به محل اعزام شد.

وی افزود: ماموران پس از انجام گشت زنی های هدفمند خود موفق شدند کامیونی را در یکی از جاده های فرعی و صعب العبور کوهستانی مشاهده و متوقف کنند.

راننده این کامیون در مواجهه با سوالات ماموران ادعا کرد که صبح امروز محموله بار سنگ از چناران به سمت سوران شاندیز برده است و پس از تخلیه چون پلاک کامیون قدیمی می باشد و برای فرار از دست پلیس از این جاده آمده است.

در ادامه ماموران در بررسی های به عمل آمده از بار کامیون هیچ گونه آثار حمل سنگ مشاهده نکرده و تعداد 5 درب بزرگ آهنی را کشف و با توجه به اظهارات ضد و نقیض، متهم را به پاسگاه منتقل کردند.

این سارق سابقه دار که «علیرضا» نام دارد در مواجهه با ادله محکم پلیس به ناچار به سرقت 5 در بزرگ آهنی از باغ ویلاها اعتراف و اعلام کرد پس از شناسایی باغ ویلاهایی که مالکان آن به ندرت در آن تردد داشتند و با استفاده از قدرت کامیون دیوارها را تخریب و اقدام به سرقت درب های آهنی می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود افزود: با توجه به اظهارات صریح متهم پرونده قضایی دراین خصوص تشکیل و متهم به دادسرا معرفی شد.

علیرغم بازسازی صحنه های سرقت و شناسایی شدن محل های مورد سرقت تلاش پلیس برای شناسایی و تماس با مالباختگان این پرونده جهت اعلام شکایت از این سارق و مسترد کردن اموال مسروقه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها