دو مرد نقابدار که مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان دزفول استان خوزستان سرقت کرده و متواری بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۹۷۸۳
حمله 2 نقابدار مسلح به طلافروشی

به گزارش جام‌جم، عصر بیست و نهم شهریور امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان دزفول تماس گرفت و از وقوع یک سرقت مسلحانه از مغازه طلافروشی خبرداد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل حادثه، مشاهده کردند شیشه‌های ویترین مغازه با پتک تخریب شده و سارقان با سرقت بخشی از طلاهای مغازه گریخته‌اند. در این مرحله ماموران به تحقیق از طلافروش و همکار همراه وی پرداختند که آنها گفتند دو مرد مسلح دست به این کار زده‌اند.

مرد طلافروش به پلیس گفت: من و همکارم در مغازه بودیم که دو مرد در حالی که نقاب زده و مسلح بودند به زور وارد مغازه شدند سپس یکی از آنها با پتکی که همراه داشت، شیشه‌های وترین مغازه‌ام را شکست و برای ترساندن ما شروع به تیراندازی هوایی کردند و با به صدا در آمدن زنگ خطر با طلاهایی که سرقت کرده بودند، متواری شدند.

در همین رابطه صادق ابوهلال، دادستان و عمومی و انقلاب شهرستان دزفول به خبرنگار ما گفت: با تشکیل پرونده و به دستور قضایی بازپرس شعبه دوم دادسرا، تحقیقات برای رازگشایی از این سرقت و دستگیری دو سارق فراری از سوی پلیس آگاهی آغاز شده تا بزودی با دستگیری متهمان، آنها مجازات شوند. این حادثه کشته یا زخمی نداشته است.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، عصر دیروز متهمان فراری در شهرستان خرم​آباد استان لرستان دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان دزفول منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها