انتشار تصویر متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی

خالی کردن حساب با شیوه جعل هویت

فردی که با شیوه جعل هویت و افتتاح مجدد حساب اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب افراد می​کرد تحت تقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۷۱۸۷۲۲
خالی کردن حساب با  شیوه جعل هویت

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اسفندماه سال گذشته فردی به همراه پرونده ارجاعی از شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران ، به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام نمود که تمامی موجودی حساب بانکی اش توسط فرد ناشناسی به شیوه جعل هویت و افتتاح مجدد حساب ، به مبلغ 220 میلیون تومان مورد برداشت غیرمجاز قرار گرفته است .

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : 28 اسفندما سال گذشته به شعبه بانک میدان سلماس مراجعه و در کمال تعجب متوجه شدم که تمامی موجودی حساب بانکی بنده ، در شعبه دیگر بانکی واقع در خیابان ولیعصر برداشت شده!!! ؛ به شعبه مذکور در خیابان ولیعصر مراجعه و در کمال تعجب متوجه شدم که فرد ناشناسی با سوء استفاده از هویت دقیق و کامل بنده اقدام به افتتاح دوباره حساب نموده و بدین شیوه و شگرد اقدام به برداشت کامل حساب بنده کرده است .

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان با مراجعه به شعبه بانک ولیعصر به بررسی اسناد و مدارک شناسایی ارائه شده به شعبه بانکی پرداخته و اطمینان پیدا کردند که فرد ناشناس با اسناد و مدارک مجعول اقدام به افتتاح حساب نموده ، در حالیکه مالباخته در تحقیقات به آنها اعلام کرده بود که هیچکدام از اسناد و مدارک شناسایی و هویتی اش سرقت و یا مفقود نشده است.

سرهنگ کارآگاه افشار احسانی فر ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته بانکی تصویر متهم تحت تعقیب پرونده شناسایی و به دستور مقام محترم قضایی دستور انتشار تصویر وی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت واقعی ، محل سکونت و ... این شخص را از طریق شماره تماس های 63957761 و 639577760 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها