روح‌الله حجازی جدیدترین فیلمش با نام «مرگِ ماهی» را در حالی وارد مرحله پیش‌تولید کرده که تاکنون مهناز افشار برای بازی در یکی از نقش‌های پانزده گانه آن، قرارداد بسته است.
کد خبر: ۷۱۶۶۲۹
مهناز افشار و 14 بازیگر دیگر در «مرگِ ماهی»

به گزارش ایسنا، «مرگِ ماهی» چهارمین اثر سینمایی روح‌الله حجازی در مقام کارگردان است که آن را با فیلمنامه‌ای از خودش جلوی دوربین می‌برد.

این فیلم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر و لوکیشن است و تاکنون از میان 15 بازیگری که قرار است در آن ایفای نقش کنند، حضور مهناز افشار قطعی شده است.

افشار پیش از پروژه «نهنگ عنبر»(سامان مقدم) قراردادش را با «مرگ ماهی» قطعی کرده بود، اما از آنجا که فیلم جدید حجازی نیاز به ساخت و ساز لوکیشن در اطراف تهران دارد، بازی او در این فیلم بعد از پروژه سامان مقدم خواهد بود.

اکنون مذاکرات برای انعقاد قرارداد با دیگر بازیگران پروژه در حال انجام است. در این فاصله، محمدرضا گوهری نیز به بخش نویسندگی فیلم اضافه شده و در حال بازخوانی متن برای ایجاد تغییرات احتمالی است.

نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مرگِ ماهی» به صورت توأمان به‌عهده روح‌الله حجازی است که می‌گوید اگرچه سه فیلم قبلی‌اش را دوست دارد، اما «مرگ ماهی» تنها فیلمی است که آرزوی ساختنش را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها