قاتل در رباط کریم دستگیر شد

شلیک مرد عصبانی به پدر و پسر + عکس

قتل، پایان درگیری دو خانواده

پدر و برادران با چاقو به جان هم افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در پی نزاع خانوادگی در بخش نصر آباد شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی جوانی 26 ساله جان باخت.
کد خبر: ۷۱۴۶۷۶
پدر و برادران با چاقو به جان هم افتادند

سرهنگ علی اصغر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: دوازدهم شهریورماه خبری مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مخابره و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری بخش نصرآباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد که در پی اختلاف یک زن و شوهر جوان به نام های «زهره» (24 ساله) و «حامد» (33 ساله) پدر و برادران آنها با هم درگیر شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در این نزاع، افراد به وسیله چوب و چاقو از ناحیه سر، صورت، دست و پا و شکم شدیداً مجروح و به بیمارستان سجادیه شهرستان تربت جام منتقل و طرفین نزاع در همان ساعات اولیه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه یکی از مجروحان که جوانی 26 ساله بود به علت شدت جراحات وارده به شکم و خونریزی شدید با وجود تلاش تیم پزشکی در بیمارستان فوت می کند.

سرهنگ مختاری گفت: در بازجویی های به عمل آمده از طرفین نزاع ضارب اصلی به نام «حمید» شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان تربت جام در این خصوص ادامه دارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
گل گفتی !!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها