سرقت 2 میلیارد ریالی از عتیقه فروشی

رابطه دوستی، شگرد زوج سارق بود

همدستی زن و شوهر برای سرقت محموله 200 میلیون تومانی از کارخانه

متهم، همسرش را جا گذاشت و فرار کرد

زن و شوهر کرمانشاهی که با جعل بارنامه یک شرکت، محموله آبمیوه 200 میلیون تومانی سرقت کرده بودند، تحت تعقیب قرار گرفته و یکی از آنها دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۴۶۱۷
متهم، همسرش را جا گذاشت و فرار کرد

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهر مشاهده کردند، زن و مردی در یک خودروی سمند، در حال مشاجره با مرد جوانی هستند. ماموران با ظنین شدن، آنها را زیر نظر گرفتند و سرنشینان سمند که متوجه حضور پلیس در محل شده بودند، تغییر مسیر داده و بسرعت از محل فرار کردند.

سرهنگ کیومرث عزیزی افزود: تعدادی از ماموران به تعقیب آنها پرداختند و مرد جامانده در محل حادثه نیز بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مرد در بازجویی، اظهارات متناقضی را بیان و هرگونه ارتباط با سرنشینان فراری خودروی سمند را انکار کرد. در ادامه ساعاتی بعد ماموران موفق به دستگیری یکی از دو سرنشین خودروی سمند که زن جوانی بود شده و او را به مرکز پلیس منتقل کردند.

این زن در بازجویی گفت: مردی که از صحنه حادثه گریخت، شوهرم بود و ما بارنامه یک شرکت را جعل و با معرفی خود به عنوان تحویدار یک شرکت به کارخانه‌ای در شهر تبریز رفته و یک محموله آبمیوه به ارزش 200 میلیون تومان را تحویل گرفته و به کرمانشاه منتقل کردیم.

متهم در ادامه عنوان کرد: پس از چند روز فردی را که با او مشاجره می‌کردیم، یافته و محموله سرقتی را به او فروختیم، اما او روز حادثه بر سر پرداخت بقیه پول با ما اختلاف پیدا کرد و می‌خواست محموله را به ما بازگرداند که شوهرم با تعقیب پلیس با جا گذاشتن من در خیابان، متواری شد.

در پی اظهارات این متهم، مرد مالخر نیز به خرید محموله سرقتی از متهم و شوهرش اعتراف کرد.

با صـدور قرار قانونی برای متهمان، آنها روانه بازداشتگاه پلیس شدند.

تحقیقات از متهمان برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و دستگیری دیگر متهم فراری پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
آقای م م ، بر نخوره تیتر با ریز خبر فرق داره تیتر كجاش نوشته كرمانشاهی به خودت گرفتی؟؟!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها