متهمان پس از رها کردن قربانی خود در بیابان گریختند

تله شیطانی ​2 باجناق برای زن​ جوان

پسر جوانی که پس از ضرب و جرح یک دختر جوان و سرقت از وی، قصد آزار و اذیت او را داشت، در ملاقات صوری با قربانی خود، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۰۹۵۶
دستگیری شرور شیطان‌صفت در قرار ملاقات

به گزارش تسنیم، رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد در این باره گفت: دختر جوانی با حضور در کلانتری در 151 یافت‌آباد به ماموران گفت: از سوی جوانی به نام پیمان مورد حمله قرار گرفته و این فرد، پس از ضرب و شتم تبلت او را نیز سرقت کرده است.

سرهنگ حسین ذکائی‌خو افزود: این دختر در اظهاراتش گفت که جوان شرور قصد آزار و اذیت او را داشت که پس از مقاومت بشدت مجروح و در این ارتباط در دادسرای ناحیه 18 پیش از این علیه وی شکایت کرده است.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد تصریح کرد: در حالی که جستجو برای دستگیری متهم ادامه داشت، روز بعد دختر جوان همراه پدرش به کلانتری مراجعه و عنوان کرد، پیمان به او پیغام داده برای این که کاری با او نداشته باشد، باید شارژر تبلت را نیز برای وی ببرد.

ذکائی خو افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، ماموران با آموزش‌ به دختر جوان، از وی خواستند در تماس صوری با پیمان با او قرار ملاقات بگذارد. ساعتی بعد دختر جوان و پدرش در محل ملاقات در پارک پروین اعتصامی در محدوده خلیج‌فارس حاضر و مشاهده کردند متهم شرور پیش از حضور آنان در محل ملاقات منتظر دختر جوان است.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد خاطرنشان کرد: متهم وقتی متوجه حضور ماموران شد و با پاره کردن پیراهن خود، عربده‌کشی و جوسازی، قصد فرار داشت که با شلیک هوایی ماموران دستگیر شد و با دستور قضایی تحقیق از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها