زن 24 ساله ای که در پایانه اتوبوسرانی کرمانشاه قصد اسیدپاشی به یکی از رانندگان را داشت، به هشت نفر از شهروندان آسیب رساند.
کد خبر: ۷۰۹۰۹۱
زن اسیدپاش 8 نفر را روانه بیمارستان کرد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ساعت 13 امروز زن جوانی به نام «ف - پ» قصد داشت روی یکی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی، اسید بپاشد اما قبل از انجام این کار توسط مردم و نیروهای پلیس دستگیر شد.

سرهنگ کیومرث عزیزی افزود: این زن حین درگیری با چند نفر از رانندگان شرکت واحد و مردم، با اسیدی که در اختیار داشت، هشت نفر از شهروندان و رانندگان اتوبوس را دچار آسیب دیدگی کرد.

وی گفت: پس از دستگیری فرد اسیدپاش و انتقال وی به یکی از کلانتری ها، مشخص شد که وی با قصد انتقام دست به اسیدپاشی زده تا به گفته خود از راننده اتوبوسی که چندی پیش با وی تصادف کرده و این حادثه باعث از کارافتادگی یک پای وی شده، انتقام بگیرد.

سرهنگ عزیزی افزود: این خانم در اظهارات خود عنوان کرد پس از تصادف با اتوبوس شرکت واحد، یک پای من دچار از کارافتادگی شد اما شرکت بیمه اقدام خاصی برای تامین هزینه های مربوط به درمان انجام نداد و از این رو قصد داشتم با پاشیدن اسید به صورت این راننده از وی انتقام بگیرم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دو نفر از آسیب دیدگان این حادثه با مراجعه به کلانتری اقدام به شکایت کردند و شش نفر دیگر نیز برای درمان به بیمارستان ها و مراکز درمانی انتقال یافتند.

6 زن و 2 مرد مجروحان حادثه اسیدپاشی

عبدالرحمان پرنا مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: آسیب دیدگان این حادثه 6 نفر زن و 2 نفر مرد هستند.

وی افزود: سه نفر از مجروحان این حادثه که هر سه نفر از بانوان هستند به ترتیب دچار سوختگی 20، 23 و 40 درصد شده اند و اکنون در مرکز درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه تحت مداوا و درمان قرار گرفته اند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه با بیان این که پنج حادثه دیده دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند، افزود: هر هشت فرد آسیب دیده توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها