گشایش بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف

علیزاده دو رج از فرش ایران را نواخت

سلسله برنامه هایی با موضوع فرش دستباف ایران با عنوان "پردیس پارسی" از امشب و در آستانه بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف به روی آنتن شبکه یک می رود.
کد خبر: ۷۰۷۷۰۶
سیما میزبان فرش ایرانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، با اجرایی شدن قراردادی که پیش از این میان مرکز ملی فرش ایران و شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران منعقد شده بود، تولید و پخش 50 برنامه هفتگی آغاز شده و نخستین برنامه از این سری برنامه ها چهارشنبه 29 مردادماه ساعت 45/19 پخش می شود.

در این سلسله برنامه ها قرار است ضمن ارائه دیدگاه ها و دغدغه های فعالان فرش دستباف در حوزه های مختلف تولید تا تجارت، فضایی برای فرهنگ سازی در استفاده از فرش دستباف ایرانی و ترویج و تبلیغ این هنر صنعت فراهم آید و مخاطبان به شناختی اجمالی درباره انواع طرح و نقش، سابقه تاریخی، تنوع مناطق تولید فرش در ایران دست یابند.

در همین راستا، "حمید کارگر"، سرپرست مرکز ملی فرش ایران در نخستین قسمت از این برنامه به تبیین رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت به فرش ایرانی و اطلاع رسانی درباره بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف خواهد پرداخت.

عوامل تولید این برنامه تلویزیونی عبارتند از: سیدعلیرضا طباطبایی(تهیه کننده)، حبیب نریمانی (کارگردان)، داود شادلو(پژوهشگر)، امیرحسین مدرس (مجری)، احمدعلی جهانگیرپور (مجری طرح)، احمد یاراحمدی (مدیر تولید)، علی احسانی (تصویربردار) و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها