رسانه های فرانسوی از سرقت اسناد محرمانه عربستان و 250 هزار دلار گزارش دادند

حمله گروه مسلح ناشناس به کاروان شاهزاده سعودی در پاریس

پلیس فرانسه روز دوشنبه تایید کرد دزدان مسلح به کاروان خودروهای یک شاهزاده سعودی در پاریس حمله کرده و 250 هزار یورو پول نقد به همراه اسناد محرمانه را از وی دزدیده اند.
کد خبر: ۷۰۷۰۱۹
حمله گروه مسلح ناشناس به کاروان شاهزاده سعودی در پاریس

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس فرانسه با تایید اینکه حمله یادشده تلفات دربر نداشته است، افزود: دزدی در زمانی صورت گرفته که کاروان خودروهای این شاهزاده سعودی در حال حرکت از سفارت عربستان به سوی فرودگاه لو بورژه بوده است.

مقام مطلع در پلیس فرانسه نیز گفت که حمله شامگاه یکشنبه در محله پورت دو لا شاپل در شمال پاریس روی داده اما هنوز هیچ فردی دراین رابطه دستگیر نشده است.

در گزارش رسانه های فرانسوی نام شاهزاده سعودی ذکر نشده است.

مقام پلیس ادامه داد: این حمله غیرمعمول است، آنها به خوبی از حرکت و وضعیت این خودروها مطلع بوده اند و اقدام آنها در حمله و دزدی از خودروها نادر است.

روزنامه فرانسوی لوپاریزین نیز نوشت: گروه مسلح ناشناس با استفاده از تسلیحات پیشرفته و با در اختیار داشتن اطلاعات کافی در مسیر عبور کاروان خودروهای این شاهزاده سعودی کمین کرده بودند و در فرصت مناسب با یورش به این کاروان توانستند علاوه بر اسناد فوق محرمانه، 250 هزار یورو پول نقد به سرقت ببرند.

افراد مسلح در این حمله یکی از خودروهای شاهزاده سعودی را که حامل مدارک و پولها بوده به سرقت بردند و چند ساعت بعد نیروهای پلیس فرانسه این خودرو را در حالی که کاملا در آتش سوخته بود، کشف کردند.

پلیس فرانسه اعلام کرد که این سرقت مسلحانه بدون سابقه قبلی رخ داده و کاملا غیرمترقبه بوده است. یگان مبارزه با سرقت در پلیس قضایی فرانسه نیز به عنوان مسئول بررسی این پرونده معرفی شده است. (ایرنا- مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها