معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان‌ گفت: شرکت‌های خصوصی اعلام آمادگی کردند تا۵۰۰ میلیارد تومان در قالب کارت جهیزیه، تسهیلاتی به ۱۰۰ هزار زوج جوان بدهند.
کد خبر: ۷۰۶۵۹۸
زوج‌های جوان 3 تا 5 میلیون تومان کارت جهیزیه می‌گیرند

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید مناف هاشمی در نشست خبری گفت: تلاش می کنیم بانک عامل این برنامه نهایی شود و زوج‌های جوان می‌توانند تا سقف سه تا پنج میلیون تومان با کارت جهیزیه ، لوازم خانوادگی خریداری کنند.

وی با اشاره به این نکته که کار در حوزه جوانان معطل نیست افزود: وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند وارد حوزه‌هایی مانند اعطای وام به جوانان شود؛ بلکه باید شرایطی را برای بهره‌گیری این قشر از امکانات را فراهم کنند و وزارت ورزش و جوانان طبق برنامه از طریق شورایی که وزارتخانه‌های متعددی عضو آن هستند، می‌تواند زمینه‌های بهره‌مندی جوانان را از امکانات فراهم آورد.

مناف هاشمی گفت: بودجه کافی برای جوانان داریم که در قالب امور فرهنگی ، برگزاری همایش‌ها، کمک به خیریه‌ها و دیگر موارد هزینه می شود و تا پایان سال جاری 100درصد بودجه این حوزه تخصیص می‌یابد و اعتبارات جاری کارکنان حوزه جوانان نیز بموقع پرداخت می‌شود.

وی درباره ساختمان‌ها و نیروهای انسانی حوزه جوانان در استان‌های مختلف افزود: برخی استان‌ها مشکلاتی دارند و وزیر ورزش و جوانان با استانداران مکاتبه کرده است و در برخی استان‌ها این ساختمان‌ها در حوزه جوانان و فرهنگ استفاده می‌شود و پیگیر هستیم که به امور جوانان اختصاص یابد و البته بسیاری از ساختمان‌ها در اختیار وزارت ورزش و جوانان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها