وزارت نیرو: فعلا هشدار می‌دهیم

جزئیات شناسایی مشترکان پرمصرف آب

بررسی وضعیت مصارف آب مشترکان خانگی مناطق شش گانه شهر تهران در چهار ماهه نخست امسال نشان می دهد که 2709 مشترک شامل 4232 آحاد(واحد مجزا) به دلیل مصرف بیش از 2.5 برابری در مقایسه با الگوی مصرف تعیین شده، در معرض قطعی آب قرار دارند.
کد خبر: ۷۰۶۴۴۰
بیش از 2700 مشترک تهرانی در معرض قطعی آب

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب استان تهران به تازگی در اقدامی تنبیهی و هشدار دهنده با قطع جریان آب حدود 50 مشترک پر مصرف با مصرف بیش از پنج برابر الگوی تعیین شده به مدت هفت ساعت، به مشترکانی که بیش از 2.5 برابر الگوی مصرف در ماه آب مصرف می کنند، یک ماه برای اصلاح رفتار مصرفی خود مهلت داد.

بر این اساس و با توجه به وضعیت مصارف آب مشترکان خانگی مناطق شش گانه شهر تهران در چهار ماهه نخست سال جاری 2709 مشترک که ماهانه بیش از 50 مترمکعب آب مصرف می کنند، یک ماه فرصت دارند تا با کاهش مصارف خود از عوارض قطعی آب و سایر اقدام های تنبیهی در امان بمانند.

الگوی مصرف آب در ماه های گرم سال برای شهر تهران ماهانه 20 مترمکعب تعیین شده است.

از مجموع 800 هزار و 949 مشترک خانگی شرکت های آب و فاضلاب در مناطق شش گانه شهر تهران، دو هزار و 709 مشترک با میانگین مصرف 94 مترمکعب در ماه، 0.8 درصد مصرف آب تهران را در چهارماهه نخست امسال به خود اختصاص داده اند.

مصرف کل مشترکان خانگی شهر تهران از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه 197 میلیون و 700 هزار و 550 مترمکعب گزارش شده است.

در این مدت، دو میلیون و 171 هزار و 438 قبض آب در بخش خانگی برای مشترکان صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها