آدرس رو بلد نیستی؟ پس پول زور بده

زورگیری از رانندگان خودرو

فردی که با پرسه زنی در محدوده های شمال تهران، به بهانه پرسیدن آدرس از رانندگان خودرو، زورگیری می کرد، توسط پلیس پایتخت دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۵۴۹۳
زورگیری از رانندگان خودرو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی رضایانی گفت: در پی شکایت های متعدد در خصوص زورگیری های انجام شده از سوی فردی مسلح به سلاح سرد در محدوده های شمالی تهران خصوصا میدان تجریش، جلسه ای در سرکلانتری یکم پلیس پایتخت برگزار شد.

وی افزود: براساس شکایت های مردمی، یک زورگیر به بهانه پرسیدن آدرس از رانندگان خودروهایی که پشت چراغ قرمز متوقف هستند، اقدام به زورگیری می کند که این امر به شکایت تعدادی از رانندگان و شهروندان منجر شده است.

سرهنگ رضایانی گفت: با آغاز تحقیقات از سوی تیم ویژه ای از سوی سرکلانتری یکم تهران، اقدام به چهره نگاری از متهم و اطلاع رسانی به شهروندان صورت گرفت و گشت های انتظامی به طور محسوس و نامحسوس در مناطق شمال تهران به گشتزنی پرداختند تا در صورت مشاهده متهم، وی را بازداشت کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت افزود: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته یکی از شهروندان ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام داشت فردی به بهانه پرسیدن آدرس در پشت چراغ قرمز با تهدید چاقو از وی سرقت کرده است.

وی گفت: بلافاصله تیمی از ماموران مستقر در محدوده مذکور به محل اعزام و ضمن هماهنگی های انجام شده و محاصره محدوده مذکور موفق شدند متهم را در حالی که با سلاح سرد در دست در همان محدوده پرسه می زد و منتظر سوژه بعدی بود، شناسایی کنند.

سرهنگ رضایانی افزود: متهم در یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت و به کلانتری 101 تجریش منتقل و در بازجویی های پلیسی به جرایم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از رانندگان به بهانه آدرس پرسیدن اعتراف کرد؛ در بازرسی از وی، 313 هزار تومان وجه نقد مسروقه، سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

متهم پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها