رییس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد:

جریمه صدها میلیاردی برای خودروسازان متخلف

واکنش نعمت زاده به خبر برکناری‌اش

مخالف کاهش قیمت خودرو هستم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مخالف کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت خودروهای ساخت داخل هستم، جزئیات بخشودگی‌های جدید مالیاتی تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی را تشریح کرد و گفت: درباره واگذاری پستم هنوز موضوعی مطرح نشده است و بنده نیز در جریان نیستم.
کد خبر: ۷۰۴۷۸۴
مخالف کاهش قیمت خودرو هستم

محمد رضا نعمت زاده امروز در جمع خبرنگاران درباره جزئیات طرح بخشودگی و معافیت های مالیاتی تولید کنندگان و صنعتگران در قالب طرح خروج اقتصاد از رکود دولت تدبیر و امید گفت: برای نخستین بار در قوانین مالیاتی کشور طرحی گنجانده شده که آن دسته از سرمایه گذارانی که منابع مالی مورد نیاز طرح های تولیدی و صنعتی را با استفاده از سرمایه های بخش خصوصی و یا سرمایه های خارج از کشور وارد می کنند، مشمول این بخشودگی ها و یا تخفیف های مالیاتی شوند.

وزیر صنعت معدن و تجارت با اعلام اینکه دولت اخیرا لایحه ای به مجلس شورای اسلامی برای اجرای این طرح جدید بخشودگی مالیاتی ارائه کرده است، تصریح کرد: با اجرای این طرح، آن دسته از سرمایه گذاران که آورده مورد نیاز طرح های جدید تولیدی و صنعتی را از خارج کشور وارد کشور کنند، مشمول این طرح بخشودگی مالیاتی خواهند شد.

عضو کابینه دولت همچنین در واکنش به احتمال کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت انواع خودروهای ساخت داخل اظهار داشت: سیاست‌گذاری برای قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت انجام می شود اما وزارت صنعت با کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت‌های فعلی خودرو موافق نیست.

این مقام مسئول همچنین در تشریح عملکرد یکساله وزارت صنعت معدن و تجارت در دولت تدبیر و امید توضیح داد: سیاست و برنامه وزارت صنعت رشد 10 تا 12 درصدی صنعتی کشور تا سال 1396 است.

نعمت زاده با یادآوری اینکه در سال 91 رشد صنعتی کشور منفی 10 درصد بوده است، تاکید کرد: اما اگر بتوانیم این رشد منفی را به مثبت 10 تا 12 درصد ارتقا دهیم، کارنامه خوبی برای وزارت صنعت خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال حضور فروزنده به عنوان وزیر جدید صنعت معدن و تجارت، گفت: بنده هیچ خبری یا صحبتی مبنی بر حضور آقای فروزنده در وزارت صنعت نشنیده‌ام. البته در خصوص واگذاری پست بنده هنوز موضوعی مطرح نشده و بنده در جریان نیستم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
آقای وزیر اگر راست میگویند خودشان و خانواده شان سوار پراید بشوند .
وقتی آقایان سوار آخرین مدل ماشینهای خارجی میشوند معلومه كه از قشر پراید سوار و این خودروی بی كیفیتی كه باقیمت آنچنانی به مردم می دهند نباید هم باخبر باشند .
یاد شهید رجایی ها بخیر .
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
از بیانات شیخ ما این است شیره را میخورد میگوید شیرین است . البته اگر رشد اقتصادی را در سال 96 مثبت 12-10 درصد بشود چی مشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
من درنظریهای قبلی ام گفتم دولت به مردم روراست نیست دست خودش دركاراست وگرنه خودروسازباید زیرنظردولت ودرخدمت مردم باشد
شیخعلی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
جز مخالفت با رفاه مردم كار دیگری هم بلدی آقا؟
از رشد اقتصادی هم مگر فقط خودت تعریف كنی ما مردم اون چیزی كه می بینیم باور میكنیم ...؟
....
عقیل فلاح لیاولی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
سلام ، این ها كسانی هستند كه ضد عدالت و طرفدار حكومت سرمایه داری هستند كه متاسفانه در بدنه انقلاب نفوذ كرده اند تا مردم را دلسرد كنند . آقای وزیر واردات خودرو را آزاد كن ، آن وقت پراید را هر چه دلت خواست بفروش ، قیمت پراید باید الان 3 میلیون باشه نه 20 میلیون . ...
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
... اقای وزیر موقع استراحته فكر افراد كم درآمد نیستی
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
گل گفتی اما كیه به حرف مردم گوش بده .كار ومنفعت آقایون خودروساز مهمه......
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها