قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مجری ویژه در طرح مسکن مهر گفت:140 هزار واحد مسکونی این طرح در نقاط مختلف کشور آماده واگذاری است.
کد خبر: ۷۰۴۱۳۸
قائم مقام وزیر راه از واگذاری 140هزار واحد مسکن مهر خبر داد

احمد اصغری مهرآبادی امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های در دست ساخت مسکن مهر جهرم در استان فارس در جمع خبرنگاران افزود: تاکید رییس جمهوری بر این است که دستگاه های متولی عرضه کننده خدمات رفاهی از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در این زمینه با جدیت همکاری کنند تا پروژه های مسکن مهر در کشور هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی گفت: از دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر که قرارداد آن منعقد شده تاکنون نزدیک به دو میلیون واحد آن در مرحله سفت کاری و 580 واحد آن هم نازک کاری شان به اتمام رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: در صورت همکاری نهادهای مرتبط و متولی، روند اجرای پروژه های مسکن مهر تا پایان سال 94 در کشور به پایان می رسد اما ایجاد خدمات روبنایی همچون احداث مدرسه، مسجد، کلانتری، درمانگاه و ورزشگاه در مجموعه های مسکن مهر به مدت زمان بیشتری نیاز دارد.

مهر آبادی گفت: برای ایجاد خدمات روبنایی در پروژه های مسکن مهر به دستور معاون اول رییس جمهوری، کارگروهی تشکیل و هزینه های مورد نیاز آن برآورد شده است.

مجری ویژه در طرح مسکن مهر افزود: جمع بندی این کارگروه در هفته آینده در نشست با معاون اول رییس جمهوری ارائه و در مورد تامین هزینه ساخت این پروژه ها تصمیم گیری می شود.

وی گفت: از ابتدای آغاز به کار پروژه مسکن مهر در کشور (سال 85) تاکنون نزدیک به یک میلیون و 200 هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

مهرآبادی افزود: میزان پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر 250 میلیون ریال است و برای متقاضیان واجد شرایطی که تا کنون موفق به استفاده از این تسهیلات نشده اند آمادگی داریم که مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: برای آن دسته از متقاضیان استفاده از تسهیلات مسکن مهر که در بازپرداخت اقساط آن با مشکل مواجه هستند پیشنهاد می کنیم پرداخت اقساط خود را به صورت پلکانی انجام دهند.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جهرم نیز در جریان این بازدید گفت:از ابتدای شروع به کار مسکن مهر در این شهرستان 400 واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده است و 614 واحد هم ظرف یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود:همچنین تا کنون چهار هزار نفر در شهرستان جهرم از تسهیلات مسکن مهر برخوردار شده اند.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها