رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران روز شنبه از مرگ دو معدنچی بر اثر گازگرفتگی در معدن کیاسر شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۶۷۳
دو معدنچی در کیاسر مازندران جان باختند

فرهاد مصدری عصر امروز به خبرنگار ایرنا گفت: اورژانس مازندران ساعت 11 امروز تماسی در مورد وقوع حادثه برای یکی از کارگران این معدن دریافت کرد که بلافاصله یک گروه را برای امدادرسانی به منطقه اعزام کرد.

وی افزود:معدنکار حادثه دیده به خاطر اشتنشاق و مسمویت شدید ناشی از گاز گرفتگی همزمان با حضور امدادگران فوت کرده بود ولی ماموران برای احیای دوباره عملیات سی پی آر(احیای تنفسی) را بر روی این فرد انجام دادند که بی نتیجه بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: پس از بازگشت امدادگران ، اورژانس در ساعت 12 نیز تماس تلفنی مبنی بر بروز حادثه ای دیگر در معدن کیاسر دریافت کرد.

وی افزود : این بار سه دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه کادر پزشکی به محل اعزام شدند و اقدامات پزشکی را برای نجات سه کارگر دیگری که بر اثر گازگرفتگی دچار مسمومیت شده بودند، انجام دادند.

مصدری گفت: به رغم انجام تمامی اقدامات پزشکی ، یک نفر از این کارگران جان باخت و دو نفر دیگر برای پیگیری امور درمانی به درمانگاه کیاسر انتقال داده شدند.

به گفته وی دو کارگر فوت شده به نام های ˈقاسم جعفریˈ و ˈجعفر سیاوشیˈ به ترتیب 47 و 41 ساله بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها