پنچر کردن لاستیک خودروی عروس و داماد با قمه

موتور سواران خشن دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سرکرده باند زورگیری های همراه با تهدید اسلحه کمری ساچمه ای در مشهد دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۳۵۵۰
سرکرده باند زورگیری در مشهد دستگیر شد

سردار بهمن امیری مقدم گفت: در پی گزارش چند فقره زورگیری های خشن با تهدید اسلحه کمری و قمه از شهروندان در منطقه غرب مشهد و با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از افسران آگاهی سرکلانتری غرب با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

وی افزود:اکیپ آگاهی کلانتری شهرک ناجا در این ماموریت ضربتی با پیگیری دقیق سرنخ های موجود، دو تن از عاملان این سرقت های مخوف را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس از صحنه گریختند که پس از طی مسافتی، ماموران انتظامی با استفاده از قانون بکار گیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده و با شلیک گلوله به لاستیک خودرو، این وسیله نقلیه را که یک دستگاه پراید بود متوقف کردند.

سردار امیری مقدم افزود: در این عملیات سرکرده باند دستگیر شد ولی همدست او با استفاده از تاریکی شب متواری شد، همچنین باید یادآور شد در بازرسی از متهم دستگیر شده یک قبضه قمه، یک قبضه چاقو و یک قبضه اسلحه کلت کمری ساچمه ای، شوکر و اسپری فلفلی به همراه تعدادی کارت های اعتباری، عابر بانک های مسروقه و اسناد بانکی متعلق به مالباختگان، یک عدد بی سیم دستی کوچک، دو عدد دستبند پلاستیکی، سه عدد ماسک کاغذی و چهار ماسک مشکی و چند جفت دستکش کشف شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها