جام جم آنلاین گزارش می دهد

نسبت فامیلی داعش با اسرائیل

شبکه تلویزیونی «آفاق العراق» گزارش داد: داعش در موصل در صدد بازنویسی قرآن کریم و حذف برخی از آیات آن است که این گروه آن را تحریف شده و نادرست می داند.
کد خبر: ۷۰۰۸۳۶
اقدام عجیب داعش

به گزارش واحد مرکزی خبربه نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، شبکه آفاق العراق اعلام کرد: اعضای داعش مدعی اند آیاتی که می خواهند آن را حذف کنند توسط روحانیون به منظور خدمت به ادیان و طوایف دیگر مانند مسیحیت تحریف شده است.

در این گزارش آمده است: سوره هایی که داعش قصد تغییر آن را دارد شامل سوره «الکافرون» و آیات تطهیر است.

بنابراین گزارش ، گروه تروریستی داعش که قرائت افراطی از اسلام را دنبال می کند پس از تخریب مزار پیامبران ، مساجد و حسینیه ها اینک در اقدامی عجیب تر در صدد تحریف قرآن کریم بر آمده است.

خبر دیگر این که ، تروریست های داعش مجسمه صلاح الدین ایوبی را در مرکز شهر تکریت در استان صلاح الدین در عراق منفجر و ویران کردند.

صلاح الدین ایوبی در سال 532 هجری قمری در تکریت در استان صلاح الدین عراق به دنیا آمد. نسب صلاح الدین ایوبی به ایوب بن شاذی بن مروان از اهالی شهر دوین در ارمنستان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
امیر
Germany
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
۰
۰
خدا لعنتتون كنه . آدم نماهای پست
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
۰
۰
علت از بین بردن مجسمه صلاح الدین ایوبی بخاطر نفرت بیش از اندازه اسراییلی هاست كه از این فاتح بزرگ اسلام دارند! و علت از بین بردن قبور پیامبران و صالحان فقط از بین بردن نمادهای اسلامی و كم ارزش كردن و بی احترامی به مقدسات اسلامی نیست بلكه جستجوی دیوانه وار یهودیان افراطی در این مكان ها برای سرقت اثاری مقدس و مذهبی هستش كه گاها در این مكان ها مدفون هستند! داعش با این اقدامات كاملا ضد اسلامی نشون داده كه اجیر شدگان یك تفكر منحوس هستند كه از اتاق فكر های كثیف اسراییلی ها سر در میاره. داعش نیروی ویژه اسراییل هستش كه بنا به پیش بینی پیامبر مكرم اسلام ص كه فرمودند جنگ اخر زمان از عراق شروع خواهد شد، قصد دارند شعله شروع این جنگ رو روشن كنند تا به افكار كثیف خودشون برسند و ان شالله هرگز نخواهند رسید و این توطئه كثیف بزودی نابود خواهد شد! لطفا با هجمه تبلیغات رسانه های غربی گول القابی كه بر روی داعش میگذارند رو نخورید! داعش اصلا اسلام نیست و بوی از اسلام نبرده! داعش=شاخه اسلام ستیز اسراییل هستش كه در منطقه قصد داره مسلمونا رو به جون هم بندازه و با خیال راحت نسل كشی غزه رو ادامه بده!
من به شخصه افكار افراطی رو مردودد میدونم و خیلی واقعا اگر به حركات داعش نگاه كنید میبینید واقعا توسط اسراییل هدایت میشه! حتی یك كلمه در دفاع از غزه به زبون نیاوردن و هر روز با كارهایی كه میكنن تمام رسانه ها رو متوجه خودشون میكنن تا دنیا از تغییراتی كه اسراییل در منطقه ایجاد میكنه بی خبر باشه و یا اصلا به چشم نیان.
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
۰
۰
اولاكه خدارو صدهزارمرتبه شكركه توكشوری زندگی میكنیم كه دشمنانمون حق چپ نگاه كردنرو ندارن دوما كه یكی باید به این داعشی هابگه ... اونامیخوان باخدابجنگن؟ چقدربدبختن این داعشی ها نمیدونن چه بلایی قراره به سرشون بیاره چقدر بدبختن ...قربون خدابرم توكلمون به خودشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها