دفن جسد در حیاط گاوداری

راز قتل جوان 30ساله کشف شد

با تلاش پلیس شهرستان خواف راز قتل جوان 30ساله که مدتی پیش مفقود شده بود، کشف شد.
کد خبر: ۶۹۹۵۹۳
راز قتل جوان 30ساله کشف شد

سرهنگ محمد یزدانی فرمانده انتظامی خواف گفت: در پی مفقود شدن جوانی 30ساله به نام «محمود» در شهر سلامی تیمی از ماموران انتظامی این شهر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهر سلامی پس از چند روز مفقودیت مشکوک این فرد جوان تحقیقات ویژه ای را شروع و طی تحقیقات میدانی به مردی 44 ساله به نام «علیرضا» که با وی دارای اختلافات قبلی بوده مظنون شدند.

فرمانده انتظامی خواف گفت: مظنون به قتل در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بوده و اظهار می کند در این مدت هیچ رابطه ای را با مقتول نداشته که با توجه به ادله پلیسی با هماهنگی مقام قضایی طی قرار موقت روانه زندان می شود.

سرهنگ یزدانی افزود: در ادامه کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان خواف پس از یک سری تحقیقات گسترده در بازرسی از گاوداری متهم به قتل به چند محل کنده کاری در سطح زمین مظنون و سریعا گودبرداری را شروع کردند که پس از چند ساعت جسد مقتول که با سلاح سرد به قتل رسیده بود، کشف شد.

وی گفت: با کشف جسد مقتول، متهم به قتل مجددا مورد بازجویی قرار گرفت که در بازجویی های به عمل آمده در مواجه پلیسی لب به اعتراف گشود و به قتل مقتول در پی اختلاف قبلی و دفن او به کمک دو نفر دیگر در دامداری اش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خواف با اشاره به دستگیری همدستان متهم طی عملیات ضربتی، افزود: همدستان متهم پس از بازجویی های اولیه پلیس آگاهی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها