سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از عملیات امدادرسانی جاده ای صبح امروز برای نجات جان 40 مسافر اتوبوس برخورد کرده با کامیون در استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۰۸۱
تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در خراسان رضوی

حسین درخشان با اشاره به عملیات جاده ای صبح امروز در استان خراسان رضوی گفت: ساعت 4 و 30 دقیقه صبح امروز حادثه برخورد کامیون با یک دستگاه اتوبوس،‌ در کیلومتر 80 محور تربت حیدریه به گناباد به سازمان امداد و نجات اطلاع داده شد که به سرعت نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات نجات و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی افزود: در این سانحه، 39 نفر دچار آسیب شدند که هفت مصدوم تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفتند و متاسفانه یک نفر فوت کرد.

5 کشته و 3 مجروح شدن در حادثه‌ی جاده‌ای استان کرمان

درخشان همچنین به حادثه برخورد پژو 206 با پژو 405 در استان کرمان – کیلومتر 10 باغین اشاره کرد و گفت: ساعت 16 روز گذشته حادثه برخورد پژو 206 با پژو 405 در محور مذکور به نیروهای امدادی اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: با اعزام امدادگران به محل حادثه ، ‌مشخص شد که هشت نفر دچار حادثه و سه نفر نیز دچار مصدومیت شدند که تحت درمان امدادگران قرار گرفتند و نیز متاسفانه در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست دادند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها