نمایشگاه خوشنویسی در محل نگارخانه سوره حوزه هنری افتتاح شد؛

آغاز نمایشگاه « جلوه های نور » در بوشهر

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: با توجه به ممنوعیت برداشت آب در شماری از دشت‌های این استان، اجرای طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) در حکم تشکیل پلیس آب برای مراقبت خانواده‌ها از منابع آبی در این استان به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۶۹۸۸۴۷
پلیس آب در بوشهر

حسین باشی زادگان افزود: افزون بر دشت‌های جم، ریز و بوشکان این استان که پیش از این از لحاظ برداشت آب در ردیف دشت‌های ممنوعه قرار داشتند، بتازگی دشت پلنگ شهرستان دشتی نیز به این شمار افزوده شده که این امر ضرورت جدی گرفتن طرح داناب را دوچندان کرده است.

وی یادآور شد: پیش‌نویس قرارداد طرح دانش‌آموزی نجات آب در استان بوشهر تهیه شده که پس از تائید و اصلاحیه نهایی، قرارداد همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد خواهد شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر معتقد است: اجرای طرح داناب در سال تحصیلی 94ـ93 متفاوت‌تر از گذشته اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: اجرای طرح داناب در سال جدید با هدف جذب حداکثری دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای ارتقای آگاهی آنها و آشناکردن خانواده‌ها با مدیریت مصرف بهینه آب است.

وی گفت: همچنین به استناد بند الف و ج ماده 143 قانون برنامه پنجم توسعه، ارتقای راندمان آبیاری بخش کشاورزی مهم‌ترین گزینه پیش‌رو در برطرف کردن مشکل کم‌آبی دشت‌های این استان است. (ایرنا)

newsQrCode
برچسب ها: بوشهر برداشت آب
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها