در گزارش تحقیق و تفحص مجلس اعلام شد

خریداران خودرو 4 میلیون تومان جریمه بانکی می دهند

رئیس مجلس با اشاره به گزارش تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور، گفت: این گزارش به همراه ضمائم آن به قوه قضائیه ارسال می‌شود تا مورد پیگیری قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۷۴۹۴
گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی به قوه قضائیه ارسال می شود

گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صنایع خودروسازی کشور صبح امروز در نشست علنی وکلای ملت قرائت شد.

علی لاریجانی رئیس نهاد قانون‌گذاری کشورمان پس از قرائت این گزارش، با تشکر از زحمات هیئت تحقیق و تفحص اظهار داشت: بنده در جریان زحمات این عزیزان هستم و می‌دانم که با دقتی ویژه‌ روی این موضوع کار کرده‌اند. همچنین از کمیسیون صنایع و معادن تشکر می‌کنم که در این زمینه زحمات زیادی کشیدند.

وی بر همین اساس تأکید کرد: گزارش تحقیق و تفحص مجلس از صنایع خودروسازی همراه با ضمائم آن را به قوه قضائیه ارسال می‌کنیم تا مواردی که لازم است پیگیری شود، از سوی قوه قضائیه مورد پیگیری قرار گیرد. همچنین کمیسیون هم باید برخی از موارد آن را مورد بررسی ویژه قرار دهد.

رئیس نهاد قانون‌گذاری کشورمان با اشاره به راهکارهای ارائه شده در این گزارش گفت: در این گزراش راهکارهایی مطرح شده که وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارتخانه‌های مربوطه این راهکارها را بررسی کنند و برای صنعت خودروسازی به کار گیرند، چرا که صنعت خودروسازی یک صنعت مادر است و این راهکارها می‌تواند در بهبود شرایط آن استفاده شود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها