پرونده عمره سال جاری بسته شد

بازگشت آخرین گروه عمره‌گزاران به کشور

آخرین گروه از عمره‌گزاران ایرانی ساعت 3 بامداد امروز فرودگاه جده را به مقصد اصفهان ترک کردند و بر این اساس، پرونده عملیات عمره پس از 7 ماه بسته شد.
کد خبر: ۶۹۷۰۷۹
بازگشت آخرین گروه عمره‌گزاران به کشور

به گزارش فارس، آخرین گروه از عمره‌گزاران ایرانی که در قالب سفرهای 21 روزه رمضانیه به عمره اعزام شده بودند، ساعت 3 بامداد امروز، جده را به مقصد فرودگاه اصفهان ترک کردند و بدین ترتیب پرونده عملیات عمره پس از 7 ماه بسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، عملیات عمره جاری 26 آذرماه سال گذشته با اعزام نخستین گروه از زائران ایرانی از فرودگاه مهرآباد آغاز شد و آخرین گروه از عمره‌گزاران کشورمان صبح امروز وارد کشور شدند.

در عملیات عمره جاری که هفت ماه به طول انجامید، 807 هزار زائر ایرانی در قالب 2 هزار و 544 پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند.

از مجموع 2 هزار و 544 پرواز زائران ایرانی، یک هزار و 262 پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و یک هزار و 282 پرواز زائران ایرانی توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام گرفته است.

عملیات عمره 93-92 برای نخستین بار پس از 30 سال از نیمه ماه صفر آغاز شد و با توجه به اعزام 490 هزار زائر ایرانی در عمره گذشته، میزان اعزام‌ها در عمره جاری 65 درصد افزایش یافت.

عملیات اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی از 20 ایستگاه پروازی کشور انجام شد و فرودگاه مهرآباد تهران بیشترین و فرودگاه بوشهر کمترین پروازهای عمره را به خود اختصاص دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها