راه دشوار دستیابی به توافق جامع هسته ای

در مذاکرات وین چه داده ایم و چه گرفته ایم؟

هفدهمین روز از ششمین مرحله مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در وین با رایزنی های معاونان هیات های مذاکره کننده درمورد بررسی تمدید مذاکرات و شرایط آن درهتل کوبورگ آغاز شد. ظریف بعد از دیدار با اشتون گفت که برای رسیدن به فهم مشترک،مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 تمدید می شود.
کد خبر: ۶۹۷۰۷۷
مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 تمدید می شود

جلسات معاونان هیات های مذاکره کننده با موضوع تمدید مذاکرات درحالی از صبح امروز (جمعه) ادامه می یابد که طرفین مذاکره کننده روز گذشته تا پاسی از شب در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در همین رابطه عصر پنج شنبه سایمون گس رییس هیات مذاکره کننده انگلیسی با حضور در محل اقامت وزیر امور خارجه ایران به مدت 45 دقیقه با محمد جواد ظریف گفت و گو کرد.

روز گذشته همچنین نشست های طولانی و رایزنی دو جانبه ایران و آمریکا در سطح معاونان وزیر امور خارجه دو کشور و کارشناسان دو طرف مذاکره کننده برگزار شد.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران بعد از ظهر پنج شنبه بعد از دیدار و رایزنی با اشتون درمورد آخرین وضعیت و تحولات مذاکرات وین 6 و همچنین بررسی شرایط تمدید مذاکرات،گفت که برای رسیدن به فهم مشترک،مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 تمدید می شود و طرفین اکنون درباره زمان بندی و روش مذاکرات در حال گفت و گو و رایزنی هستند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها